fbpx

Ultimele reduceri?

Pe mine treaba asta cu ultimele reduceri nu mă convinge, și cred că știu care e problema. Lumea s-a obișnuit așa de mult cu anunțurile de reduceri încât nu mai are încredere în ele, mai ales dacă intră în magazine și vede prețurile similare cu cele ale concurenței, deși au fost reduse. Chestia asta cu reduceri finale/ultimele reduceri e un fel de Haide șefu, crede-ne, acum chiar avem reduceri pe bune, mâine nu le mai prinzi, grăbește-te! Am mai avut noi reduceri, dar nu din astea.

reduceri finale

Fotografie realizată cu Nokia Lumia 925

Iar clienții zic pas, lasă că știm noi, mâine vor fi iar niște ultime reduceri. Voi ce spuneți, mai au efect anunțurile de reduceri de prețuri afișate în magazine?

Recomandă

3 Comentarii

  1. Crearea unui sentiment de urgenta conteaza in decizia de cumparare. Faptul ca maine va fi o alta promotie nu inseamna ca cea de azi nu este buna.

  2. Pentru mine reducerile sunt, de fapt, prețul corect. Produsele în promoție sunt cele care nu se vând până nu au un preț cu x% mai mic.

    Aș prefera un magazin care anunță „-70% PREȚURI DICTATE DE PIAȚĂ!”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *