fbpx

Un Like valorează mai mult ca un tweet

Conform unui studiu realizat de EventBrite, un site unde poţi gestiona organizarea de evenimente (inclusiv plata biletelor prin PayPal sau Google Checkout), un Like valorează mai mult ca un tweet.

Studiul menţionează că în ultimele şase luni vânzările generate în medie de un tweet despre un eveniment au fost de 80 de cenţi, pe când un Like a generat în medie 1,34 dolari.

Nu cred că studiul poate fi aplicat în toate domeniile, dar rezultatele au sens. În primul rând, nu poţi compara Facebook, o reţea cu peste 500 de milioane de utilizatori, cu Twitter, care are peste 106 milioane de utilizatori. Raportul e de 1 la 5. În al doilea rând, Facebook e utilizat cu un scop, Twitter cu altul.

Pe Facebook lumea pierde timpul, socializează, urcă fotografii, vede ce au mai făcut prietenii lor, pe când Twitter e folosit mai ale pentru a afla cele mai noi ştiri.

Concluzia e una singură: încercaţi ambele reţele şi vedeţi care e cea mai eficientă, în funcţie de obiectivele stabilite pentru activitatea online.
Via Mashable

Recomandă

4 Comentarii

  1. Dacă e să mă iau după numărul de vizitatori ce mi aduce facebook, da, în ultima perioadă a luat avans faţă de twitter. Să transform clickurile în bani nu m-am gândit căci nu vând nimic prin blogurile mele.

  2. Din promovarea siturilor pe retelele sociale pot veni bani frumosi, dar nu si la noi in tara unde lumea nu are incredere in cumparaturile cu cardul dupa diverse situri. Trebuie sa mai treaca mult timp pana vom ajunge si noi la nivelul acesta.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *