fbpx

Două reclame fresh și o farsă bună, ca să vă delectați în weekend.

Dacia s-a lansat pe piața britanică și au intuit bine spiritul practic englezesc, în loc să facă o reclamă funny-smart au mers pe una simplă, care face apel la argumentele logice. Mașini cu aspect ok, la un preț foarte bun. Cred că va prinde.

Microsoft încearcă prin reclama de mai jos să demonstreze că Windows 8 e ușor de folosit, un sistem de operare intuitiv. Nu știu câți au fost convinși, mie mi se pare ciudată combinația între OS-ul clasic și interfața touch.

Cum ai reacționa dacă lucrezi la un fast food  Drive Thru și vezi o mașină fără șofer cum oprește în fața ta? Destul de înfricoșător, ceea ce face ca farsa de mai jos să fie foarte bună.

Voi ce clipuri interesante ați mai văzut în ultima perioadă?

RECOMANDĂ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   

5 Comentarii

  1. Frate … unde`s clipurile cu minionii din Despicable Me??! Cum sa nu pui macar unul. Minionii sunt Pisicile invadeaza fb 2.0

  2. Chiar si polonezii au auzit de Dacia. De fapt in Cracov am vazut o masina (doar una, din pacate). Poate in curand vor acapara piata din Anglia.
    Ultimul video e genial. Cum a reactionat prima femeie afro-americana e genial. E clasic :))

Lasă un comentariu