fbpx

Un social media manager câștigă 713 euro în București. Analiza salariilor din social media în 2015

Conform studiului State of social Media Employment realizat de Evensys și Career Advisor (via Victor), salariul mediu lunar al unui social media manager de la noi a crescut de la 680 euro în 2013 la 713 euro în 2015. Se câștigă bine cu internetul ăsta, nu?

Din păcate, la studiu au participat 213 oameni ce lucrează în social media, 73% din București, de unde și explicația pentru salariile mari, dacă mergem puțin prin țară cred că media ar scădea, am așa un feeling că discutăm de aproximativ 400 de euro, dacă nu am lua în calcul capitala.

• Titulaturile cele mai frecvente ale celor care lucrează în acest domeniu sunt Social Media Manager și Social Media Specialist;
• Înainte de a lucra în social media, profesioniștii care ocupă astfel de poziții acum au lucrat în relații publice, presă, marketing sau online (doar 10% și-au început cariera direct cu un job în social media):
• Cele mai frecvente activități (și, implicit, responsabilități) sunt: managementul conturilor de social media, postarea și revizuirea conținutului;
• Activitatea de monitorizare a brandului și concurenței a înregistrat cea mai mare creștere față de 2014;
• Profesioniștii din social media își dedică între 59% și 75% din timpul petrecut la birou pentru activități în social media;
• Departamentul de marketing este în continuare preferat pentru monitorizarea conturilor sociale ale organizației;
• În companiile cu peste 500 angajați, salariile celor din social media au crescut cu 20%;
• 58% dintre profesioniștii din social media lucrează de cel puțin 2 ani în acest domeniu (și, interesant dar firesc, cei care au vechime mai mare câștigă mai mult).

Recomandă

Un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *