Ce faci când nu ai 4 milioane de dolari pentru o reclamă la Super Bowl?

Newcastle Brown Ale e un brand de bere mai puțin cunoscut, cu un buget care nu le permite să cumpere un spot de 30 de secunde la Super Bowl, mai ales că prețurile se învârt în jurul a 4 milioane de dolari. Da, ați citit bine. Sau poate nici nu vor să investească banii ăstia.

Deci, ce fac ei pentru a profita totuși de Super Bowl? Păi fac o campanie pe internet prin care cer altor branduri să pună bugetul de marketing la comun, pentru a cumpăra împreună o reclamă, unde să apară toate brandurile.

“find out how our brand can help your brand help our brand, most importantly.”

În plus, deja au încercat să saboteze concursul de video lansat de Doritos. Mi se pare genială abordarea, și nu e vorba de cumpărarea spațiului de la Super Bowl, ci de deturnarea atenției. Guerilla marketing la superlativ.

Recomandă prietenilor!



Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
Notify of