Chiar verificați prețurile alimentelor din cataloagele cu reduceri?

Știați că broșura Kaufland e cea mai distribuită revistă din România, în septembrie 2017 a avut 4,7 milioane de bucăți distribuite … pe fiecare ediție? Probabil că știu ei ce știu despre eficiență, dar tot nu pot să nu mă gândesc la utilitatea reducerilor prezentate în cataloagele astea, mai ales la alimente. Câți dintre români stau și compară prețul la apă plată Dorna la Kaufland versus Auchan versus Cora, de exemplu?

Mă gândeam la astea în timp ce goleam cutia poștală de pliante și broșuri, noroc că e coșul de gunoi aproape. Am văzut prețul la un produs cu colțul ochiului, Fairy la 6.99 lei, eu parcă am dat pe el 6,95 lei la Cora, wow, mega economie.

În fine, discuția e alta, voi chiar stați să comparați prețurile la toate alimentele între magazine  cu lista de cumpărături în față, după aceea trageți linie și mergeți să cumpărați de la un anumit hypermarket?

Eu făceam asta acum câțiva ani, până când am realizat că după ce tragi linie pentru tot coșul de cumpărături tot acolo ajungi, chiar dacă un produs e mai ieftin aici și mai scump dincolo, media e similară, și chiar dacă e mai ieftin cu 2 lei ceva undeva, timpul pierdut pentru a colinda toate magazinele valorează mai mult decât economia respectivă.

Deci la noi rețeta a rămas simplă, în timpul săptămânii dacă am nevoie de alimente generice merg la Lidl, e aproape de noi, au produse ok și nu pierd mult timp în magazin, iar odată, maxim de 2 ori pe lună ajungem și prin Cora, când vrem mai multă diversitate sau căutăm ceva anume. Cora are un atuu și prin cardul de fidelitate, se adună acolo ceva puncte și îți mai dau diverse reduceri sezoniere, uneori chiar și 50%, cum a fost la jucării în decembrie, de exemplu.

Kaufland ne-au pierdut de clienți tot schimbând amplasarea produselor și a raioanelor odată cu fiecare promoție nouă, deși aveau multe fructe și legume, iar la Auchan ajungem cam rar, nu îmi convine să pierd o oră doar în trafic, pe lângă cumpărături (dacă ești din București să știi că o oră e foarte mult timp pierdut zic eu, media pe la noi la țară e de 15-30 de minute maxim).

Revenind, voi stați și comparați prețurile alimentelor din cataloagele cu oferte sau aveți un magazin preferat de unde luați totul?

Recomandă prietenilor!



13
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Ovidiu Eftimie
Vizitator

Scopul revistei nu este să anunțe „reduceri” ci să mai ia niște bănuți de la producători că-i fac și reclamă în „cea mai distribuită revistă din România”.

Marius Sescu
Vizitator

Ok, asta acoperă 50% din costuri, hai să zicem, dar totuși, sunt 4,7 milioane, și cred că sunt, numai la mine în bloc găsesc vreo 10k lunar. 😀

Cetin Ametcea
Vizitator

eu verific. la bucovina, de exemplu, pot fi diferente si de 20, 30 de bani. la 100 de sticle, cate cumpar eu, diferenta e mare. and so on

Marius Sescu
Vizitator

Cetin Ametcea ah mă scuzați, acolo da, nu cred că găsim un filtru suficient de puternic. 😀

Cetin Ametcea
Vizitator

la ce apa e in pantelimon, nu risc. nu exista chart suficient de mare sa cuprinda graficul cu magnitudinea nitritilor si a altor substante toxice din apa.

Marius Sescu
Vizitator

Eu am scăpat de asta punând filtru de apă, la oraș e 300-400 lei inițial și încă vreo 80 lei filtrele la 6 luni. Bine, problema nu era neapărat costul apei, ci că mă săturasem de cărat bidoane.

Doru Șupeală
Vizitator

Scopul nu este neaparat sa informeze despre preturile în sine, ci are alte scopuri: decontarea “taxelor de marketing și de raft” impuse producătorilor distribuiți, sublinierea procentelor mari de discount (raportate desigur la un preț vechi teoretic și în majoritate inventat, nereal) și crearea sentimentului de omniprezența, de putere și dominare a pietei în mințile consumatorilor. Cantitatea tirajului, dimensiunea mai mare a foii în comparație cu similarele competitorilor și stilul agresiv și abundent de distribuire (teancuri uriașe, mult peste numărul de locuințe) creează sentimentul de dominare a pietei și determină consumatorul sa desemneze Kaufland că prima opțiune mentala când se refera… Citește tot »

Doru Șupeală
Vizitator
Neagu Denis
Vizitator

nu știu cât de eficiente sunt, dar am văzut oameni la InfoPoint care se plângeam că “nu le-a venit ziaru’ “. Din spate se auzea un “vă bateți joc” spus printre dinți de o persoană care parcă nu a avut curaj “să le facă reclamație”.

Doru Șupeală
Vizitator

Pai nu? Daca merge la votare, merge și la alimentare. Perfect chiar.

Marius Sescu
Vizitator

Doru Șupeală știu că aveau și niște promoții pentru pensionari într-o perioadă, mergeai cu cuponul de pensie și primeai o pâine și o bere sau ceva.

Doru Șupeală
Vizitator

Revistele sunt parte a politicii de promovare. De vreme ce sunt numărul unu că rețea comerciala, in cifre de vânzări, înseamnă că își fac treaba cu vârf și îndesat. In definitiv, trăim în țară în care PSD e cel mai votat partid, consumatorii și alegătorii sunt aceiași, atâta educație și atâtea pretenții au oamenii.

Marius Sescu
Vizitator

Așa mă gândeam și eu, dar oare vând totuși ceva datorită revistelor?