Cauți cel mai bun service auto din Bacău? Ok, atunci trebuie să îți zic o poveste. Mutat de vreo 7 ani în Bacău, am încercat cam toate service-urile din zonă, am apelat și la recomandările prietenilor care știau ei pe cineva cu un garaj în spatele blocului, iar în final am ajuns la Autobild, service din rețeaua AD Garage. De vreo 4 ani aici merg când am ceva de reparat la mașini sau când trebuie să fac reviziile. Și dacă vă întrebați de ce răspunsul e simplu: e un service curat, cu oameni pricepuți, care știu ce fac, se țin de cuvânt și cel mai important, eu nu am treabă cu mecanicii, doar las mașina la recepție, ei îmi fac estimarea de costuri și când e lucrarea gata iau mașina, plătesc și plec, fără bătăi de cap.
Mai țin minte pe vremea când aveam un Opel Astra, cum am apelat la un mecanic de cartier pentru schimbarea kitului de ambreiaj, la recomandarea unui prieten, că E cel mai bun boss… După ce am alergat eu să cumpăr piesele de nebun a mai durat vreo 3 săptămâni să îmi facă omul mașina, cu telefoane și mesaje, și din astea 3 săptămâni mașina timp de 3 zile a stat în garajul lui, de spui că era rachetă spațială, nu un amărât de Opel. Atunci mi-am jurat că voi găsi un service cu oameni ce se poartă frumos cu mașina ta, unde să nu te milogești de mecanic să ți-o repare și mai ales, să nu facă reparațiile după ureche, pe timpul și banii tăi.
Așa am ajuns la Autobild prin 2014, care nu e chiar în Bacău, ci în Letea Veche, și de atunci m-am mai complicat cu alte service-uri. Nu zic nu, s-ar putea ca dincolo să fie un pic mai ieftin, s-ar putea să fie și alți mecanici buni, și service-uri extraordinare, dar eu m-am fript de prea multe ori și prefer să merg unde știu că mie și mașinii mele îmi este bine.
Iar faptul că Autobild e parte din Ad Garage îmi garantează că dacă sunt pe drumuri și am o problemă cu reparațiile făcute sau cu piesele folosite de ei pot apela la orice alt service din rețeaua AD Garage prin garanția internațională, sunt 129 de service-uri în România și peste 4600 în cele 26 de țări unde sunt prezenți.
Partea mai tare cu Ad Garage și articolul pe care îl citiți este că anul ăsta m-au căutat oamenii de comunicare de la ei să le fac o vizită la unul din service-urile din Bacău, ei neștiind că deja le sunt client fidel de 4 ani. Le-am spus că merg când trebuie să fac revizia, că oricum era în plan. Ca să vedeți cum se așează lucrurile în viață.
Ce e mișto la Ad Garage Autobild, după 4 ani de mers la ei:
- Sunt serioși, când îți dau un termen de reparație la mașină fac tot posibilul să îl respecte, dacă apare ceva neprevăzut sau mai trebuie schimbat ceva suplimentar te anunță din timp și îți cer acordul.
- Lucrează cu cei mai importanți furnizori de piese și accesorii auto, nu a durat mai mult de 2 zile să aducă orice piesă.
- Prețurile sunt decente, atât la piese cât și la manoperă.
- Nu ai treabă cu mecanicii, lași mașina la recepție, de la recepție o ridici și achiți, și poți vedea pe monitoare ce reparații se fac la mașina ta.
- Nu umblă cu combinații, schimbatul pieselor cu altele vechi sau alte povești din astea urbane, mereu mi-au lăsat în portbagaj piesele vechi de pe mașină ca să văd uzura și cutiile de la piesele noi puse, deși le-am spus că nu mai am nevoie de ele.
- Sunt service multimarcă, deci lucrează cu toate mărcile auto. Am fost la ei cu Opel, Ford și Audi, când ajung să merg și cu Porsche o să vă anunț și pe voi.
- Nu încearcă să te fraierească, să te convingă să schimbi piese care încă sunt bune pe mașină, grija lor este ca tu să fii în siguranță la volan și să revii la ei doar atunci când ai nevoie.
- La recepție ai parte de canapele, reviste, Wi-Fi și cafea ok, telefonul meu se conectează automat când trec prin zonă și odată am lucrat jumătate de zi de la ei pe laptop, că nu mai aveam chef să merg la birou.
Personal cel mai mult mi-a plăcut la AD Garage faptul că am eliminat riscurile și mersul pe ghicite, când mergeam la un mecanic și schimbam trei piese până ajungeam la adevărata problemă. Oamenii știu ce fac, din ce am mai discutat cu ei angajații participă constant la cursuri de specializare pentru a fi la curent cu noutățile auto.
Pentru mine liniștea e mult mai importantă, și de când merg aici știu că mașinile din familie sunt tratate corect. Așa cred că este la toate service-urile din rețeaua AD Garage, dar încă nu am avut ocazia să descopăr asta, cei de la Autobild fac o treabă atât de bună încât până acum nu am fost nevoit să apelez la un alt service din rețeaua lor, nici din România nici din afară, nu am rămas niciodată cu mașina în mijlocul drumului.
O singură dată mi-ar fi prins bine un service Ad Garage în alt oraș, dar în Roman încă nu este niciunul.
Acum un an găsisem un Ford acolo pentru Mihaela, culoarea ei preferată, totul părea perfect, doar că eu voiam să verific mașina și nu știam nici un service ok. În final am mers pe încredere și a fost ok, vânzătorul chiar își vindea propria mașină, nu era a unei bunicuțe din Germania care mergea cu ea doar duminica la biserică, dacă știți povestea.
Totuși, dacă vrei să îți cumperi o mașină second hand din alt oraș unde există service AD Garage te va interesa serviciul de VERIFICARE AUTOVEHICUL, faci contract cu AD Garage,plătești 295 de lei și ei îți verifică mașina la sânge. Dacă locuiești în București și mașina e în Cluj de exemplu zic că merită, pentru a evita drumurile inutile, oboseala și cheltuielile extra.
Toată povestea de mai sus cu Ad Garage o vedeți și în clipul de mai jos, e primăvară și trebuia să fac revizia la Audi, că acuși vine ITP-ul și drumurile lungi de vară, deci am tras pe film. Și dacă mergeți în Bacău la Ad Garage Autobild să le spuneți că v-a trimis Sescu, poate primesc și eu o măslină ceva la următoarea vizită. 🙂
Service ok, oameni de treaba, m-au rezolvat si pe mine la timp, recomand si eu.
Arata foarte curat acest service.
Doar in alta tara gasesti asa ceva.
Chiar e curat.
Nu recomand ca service !se tine cont de reclama si de clienti””” selecti ….nota1 in relatia cu clientii….
Alex, nu prea înțeleg ce vrei să spui, dar sigur te referi la service-ul Autobild?
Între timp am vorbit cu ei, trebuia să confirm o programare la vopsitorie.
Nu știu ce așteptări ai tu, dar la un service bun se lucrează pe bază de programare. Și eu, deși mă știu cu ei de ani buni, sun cu câteva zile înainte să programez reparațiile sau reviziile.
Timpul e important, și pentru clienți și pentru cei de acolo. Dacă fiecare ar merge la orice oră, cu orice problemă, așteptând să fie rezolvat pe loc, unde s-ar ajunge?
Eu tocmai asta apreciez, că oamenii nu mă pun pe drumuri aiurea, fac programarea, mi se spune cât durează lucrarea și când pot veni să iau mașina. De service-urile unde stăteam la coadă inutil sunt sătul.
Ti am citit recomandarea care ai facut o acestui service auto…si am apelat la ei in decembrie.
Slabut…slabut…
Lipsa de profesionalism si atitudine gresita(inca de cand ti se raspunde la telefon iti dai seama cat de mult isi respecta clientii noi!!!)nesiguri pe ei si pe ceea ce pot face!!!
Promit si nu se tin de cuvant…a trebuit sa i sun eu de doua ori in doua saptamani…ca s a ma lungesca cu vorba…ca in final s a imi recomande s a merg la Reprezentanta ca ei sunt depasiti!
Nu stiu ce s a inteleg,sunt pricepu ti doar in repararea anumitor marci de autoturisme?
Toate bune…caut un alt service…cu alte recomandari!
Îmi pare rău, dar nu pot crede pe cineva care se semnează Ghiță și nu își lasă măcar o adresă de email valabilă. Dacă erai un client real lăsai un nume, o dată când ai fost și puteam să îi contactez chiar eu ca să verific, că îi cunosc pe toți angajații.
Sigur este bun? Că va găsesc pe toți cei care îi pupa in fund. Am să verific! Daca nu fugiți din bacau
Vorbește frumos te rog, nu accept astfel de comentarii la mine pe blog.
Pentru o vopsire totala sau parțială au cuptor de uscare?
Am vopsit doar o aripă, dar da, au cuptor, poți cere detalii direct aici – https://autobild-service.ro/contact/
Buna ziua
Din pacate,muult sub asteptari…Nu am reusit sa comunic cu cei doi angajati de la receptie…
Mucaliti,sictiriti,cu un aer de superioritate,cu ochii in monitoare…pur si simplu nu te baga in seama.Abia au raspuns cu juma’ de gura la buna ziua….
Dupa ce le explic problema,unul din ei a scos trei cuvinte: ,,maine la 9,, ATAT! fara sa ridice ochii din monitor…
Daca vorbesti cu o persoana mai faci alta treaba asta nu inseamna ca nu esti tratat cu atentie si daca ti se face o programare la o anumita ora discuti atunci problema masinii ce rost ar avea o alta discutie .ps nu ai de unde sa stii ce probleme dificile rezolva acei oameni .Dar e greu sa arunci cu noroi mai ales ca nu iti respecti nici programarea
Salut, Marius si eu ma regasesc, ca oricare om normal care nu stie mecanica si nu are garaj cu elevator si dulapuri cu scule, in ceea ce ai scris pana acum si anume cautarea constanta de a gasi un mecanic sau un service ok ca si pret si profesionalisti in ceea ce depinde de ei! Este greu pentru un service sa recunoasca cand greseste si este si mai greu sa isi asume greseala pentru ca aata inseamna costuri sau mai bine zis pierdere pentru ei de aici si lipsa de profesionalism! Pentru service-ul de care zici, tind sa cred ca sunt 2 posibilitati:
1. Publicitate mascata pentru lipsa acuta de clienti
2. Situatie reala descrisa de un alt om normal ca media tuturor care a absolvit o anumita scoala si care are o singura profesie nu 20 si nefiind atotcunoscator apeleaza la firme(persoane) pentru a-si rezolva problemele aparute cu masina, centrala termica, etc cum de altfel este normal sa se intample.
Pentru prima varianta am si argumente, articolul este foarte bine scris, cu o introducere un cuprins si o incheiere foarte detaliata si apropiata de reclamele TV pe care le vedem si cu care suntem obisnuiti, apoi modul in care incerci sa combati orice comentariu este vizibil ca esti de partea lor. Este psobil sa ma insel si este posibil sa nu am dreptate cu nimic!
Pentru cea de a doua situatie este posibil sa fii tratat cum ai spus iar experienta sa fie una multumitoare, insa pe baza unei singure expriente nu poti cataloga tot service-ul! Daca cu mine se comporta urat, cred ca am tot dreptul ca si tine sa le dau un calificat8v care daca e diferit de al tau trebuie sa il accepti nu sa dai replicile care sunt atat de echilibrate astfel incat sa convingi omul sa revina!
Merg acolo cu mașinile de vreo 6 ani de zile, am schimbat 3 mașini între timp – reparații, revizii, vopsit, am făcut de toate la ei, nu am avut probleme niciodată. Acum ce vei mai comenta?