fbpx

Avantajele creării de conținut online pentru branduri

Tot auzim discuții despre content marketing, cât de important e pentru companii să creeze conținut pe internet, fie că vorbim de blog sau de rețelele sociale. Pentru unii marketeri poate părea doar un moft sau încă un lucru care trebuie bifat în planul de marketing, dar realitatea este că brandurile care crează conținut online atrag mai mulți clienți, iar nivelul de încredere în produsele și serviciile promovate este mai mare atunci când compania interacționează cu clienții pe internet.

Dintre avantajele content marketingului:

  1. brandurile primesc cu 97% mai multe linkuri dacă au un blog pe care scriu, comparativ cu cele ce au doar site-uri statice;
  2. 60% dintre consumatori au o opinie mai bună despre branduri dacă găsesc conținut personalizat pe site-urile lor;
  3. numărul de vizitatori pe site crește cu 55%;
  4. cu 434% mai multe pagini indexate de motoarele de căutare de brandurile care au și bloguri;
  5. conținutul interesant este unul din cele 3 motive pentru care oamenii interacționează cu brandurile în social media;
  6. Brandurile B2B atrag cu 67% mai mulți clienți potențiali dacă crează conținut online;

Lista completă cu avantajele marketingului prin conținut în infograficul de mai jos. Normal că cifrele prezentate nu vor fi aceleași și pentru brandul vostru, dar realitatea e că există multe avantaje pentru brandurile care crează conținut interesant pe internet.

infografic - avantajele marketingului prin continut

Sursa infografic

Dacă ar fi să punem altfel problema, voi ce ați prefera: să plătiți lunar pentru campanii Google Adwords de exemplu, prin care să atrageți atenția clienților potențiali asupra produselor pe care le vindeți, sau să creați conținut atractiv care va atrage clienții potențiali mereu?

Recomandă

2 Comentarii

  1. In general din pacate discursul marketerilor se opreste la cum sa creasca “engagementul vizitatorilor” – cum sa dea mai multe like-uri, cum sa creasca numarul de fani, cum sa creasca numarul de indexari, etc. Ruptura mare se intampla de obicei cand nu stiu cum sa explice cum se traduce totul in vanzari. Cum ai face legatura intre infograficul de mai sus si impactul real in vanzari ca si explicatie pentru un Sales Manager?

    • Păi totul are legătură cu conversia vizitatorilor pe site. Ai mai multe șanse să atragi un vizitator pe site dacă ai conținut interesant, nu? După aceea totul depinde de interacțiunea cu brandul pe site, de call to action, pentru a transforma un vizitator în client potențial și mai departe, a îl convinge să cumpere.
      Uite, de exemplu eu nu am acum un smartphone Nokia, dar urmăresc blogul lor – http://conversations.nokia.com/ pentru că au articole interesante despre Windows Phone, smartphone-uri, aplicații etc. Când va fi cazul să îmi schimb telefonul oare la ce marcă mă voi gândi prima dată?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *