De ziua îndrăgostiților multe branduri încearcă să realizeze campanii de marketing inovative, interesante sau amuzante, care să atragă atenția clienților asupra produselor vândute. Unele reușesc, altele nu. Contrar aparențelor, nu doar jucăriile, florile sau dulciurile sunt căutate pe 14 februarie, sunt și branduri din domenii mai puțin romantice care seușesc să se asocieze cu această zi.
Mai jos sunt cele mai bune 3 campanii de Valentine’s Day, în opinia mea desigur.
Heineken Serenade
Asta a fost anul trecut. Prin intermediul unei aplicații speciale de pe pagina oficială de Facebook Heineken, fanii brandului puteau trimite persoanei iubite o serenadă personalizată în funcție de planurile pentru seara de Valentines Day. Aplicația era disponibilă în 20 de limbi.
Agent Provocateur Classics: Valentine’s Night
Ok, reclama asta e siropoasă, dar Agent Provocateur a avut multe reacții online datorită ei.
Marks & Spencer – Aurasma
Anul trecut, prin intermediul unui panou outdoor trecătorii erau invitați să folosească smartphone-ul sau tableta pentru o reclamă augmentată în care un model le oferea sugestii de cadouri pentru Valentines Day, pe care le puteau cumpăra chiar de pe telefon.
Heinken clar!!!! Super…