Cum poți câștiga bani din recomandări făcute prietenilor de pe Facebook

Până acum eu nu știam ce să le spun prietenilor care mă întrebau cum pot face bani pe Facebook, mi se părea prea complicat să le explic despre platformele de marketing afiliat, url-uri scurtate, tracking și altele. Acum e mai simplu, le voi recomanda Hapsha, o platformă de marketing afiliat prin Facebook made in .ro, lansată în această vară în mai multe țări, printre care și România.

Pe scurt prin intermediul programului poți câștiga comisioane de 4% pentru cumpărăturile realizate de prietenii de pe Facebook pe baza recomandărilor tale. Te conectezi cu profilul Facebook pentru a vedea statisticile și comisioanele primite, iar în magazinele online partenere vei remarca în colțul din dreapta jos butonul de Happy Share, prin care poți recomanda prietenilor de pe Facebook produsul sau produsele care îți plac ție.

Când un prieten de pe Facebook cumpără un produs recomandat de tine primești în contul tău Hapsha un comision, iar de la 10 lei adunați poți retrage banii în contul tău bancar, poți oferi vouchere cadou prietenilor sau poți susține un ONG printr-o donație.

Cam așa arată butonul în acțiune într-un magazin partener:

happy share

Am fost întrebat ce cred despre platformă. Eu cred că va prinde. Știu că a crescut și la noi numărul platformelor de marketing afiliat, concurența e mare, dar Hapsha are o șansă, dacă atrage destule magazine partenere în rețea și demonstrează că utilizatorii lor fac bani de pe urma recomandărilor. Comisioane de 73 de lei în 2 săptămâni e un început bun.

Cred că ideea lor e cea mai simplă formă de marketing afiliat – nu îți mai creezi tu url-uri scurtate, nu te mai joci cu bannerele și dimensiunile lor, nici măcar nu ai nevoie de un site sau un blog unde să scrii articole și recenzii în care să inserezi linkurile afiliate.

Cu Hapsha e suficient să ai o rețea de prieteni puternică, atentă la sugestiile tale și să recomanzi din magazinele partenere produse utile, interesante, în ton cu preferințele prietenilor, pentru a îi determina să cumpere. Dacă faci recomandări bune nu doar că poți câștiga bani, dar prietenii vor aprecia că îi ajuți. Ce scriam în 2009 nu s-a schimbat, marketingul afiliat asta e de fapt, recomandări pentru prieteni.

Dacă ești un tip cool și prietenii știu că ești pasionat de gadgeturi iar tu le recomanzi tablete, laptopuri sau smartphone-uri bune la prețuri ok sunt șanse mari ca ei să cumpere, pentru că au încredere în tine și experiența ta. Dacă ești o tipă pasionată de modă și cosmetice și recomanzi produse de înfrumusețare, haine sau genți, sunt mai multe șanse ca prietenele tale să cumpere plecând de la mesajul cu produsul recomandat de tine decât dacă caută produse la întâmplare pe internet.

Normal, pentru a avea succes Hapsha are nevoie de 2 lucruri:

  • o rețea de magazine online partenere cât mai mare, cu niște nume mari acolo, magazine cu prețuri bune, pentru a convinge potențialii utilizatori că au ce produse să recomande – începutul e ok, sunt 8 magazine, presupun că numărul lor va crește;
  • membrii foarte activi și populari pe Facebook, pentru a genera tracțiune, a promova platforma de marketing afiliat și a atrage alți membri – efect în lanț;

Programul este accesibil oricarei persoane care detine un cont Facebook, de fapt vă puteți conecta chiar acum. M-am conectat și eu, interfața grafică e ok, intuitivă, am dat un Happy Share pe un site, acum aștept să vină banii. 🙂

Sunt curios să văd ce magazine online vor mai fi adăugate la parteneri. O prezentare a mecanismului de funcționare Hapsha este în clipul de mai jos, iar pe Facebook.com/hapsha.romania și blogul lor găsiți ultimele noutăți.

 

Ce spuneți, vă tentează să folosiți platforma? Puteți câștiga 4% din vânzările realizate cu un simplu Share pe Facebook, de fapt un Happy Share. Și voi ce credeți, va prinde sau nu la noi?

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
11 Comentarii
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
Cosmin

Grozav, hai să inundăm cu reclame o rețea deja plină de reclame.

Cosmin

Păi uite, ce spui tu ar fi ok într-o lume mai relaxată. Recomandări reale prietenilor. Dar tare mi-e că linkurile către produse vor substitui linkurile cu adevărat interesante, pe facebook. Stres cantitativ.

Andrei

Eu cred ca e ok ideea, am dat un share de pe un site si mi-a aparut automat in contul meu. Sa vedem acum si ce magazine mai apar, ar prinde mai ales magazinele de electronice si haine.

Gaby

Eu cunosc conceptul si imi place mult. De regula, folosesc Facebook ca sa descoper lucruri noi, ca sunt stiri, produse sau vesti despre prietenii mei. Chiar mi-ar placea ca ei sa recomande mai mult chestii online. Iar cand vine de la un prieten, nu o vezi ca o publicitate. Acu na, depinde si de prieten 😀 Dar, pentru asta exista unfriend 🙂

Andreea

Mie mi se pare simpatic ca sistem. Si ce e foarte tare e ca recunoaste o chestie care se intampla deja: oamenii chiar share-uiesc produse si merg pe recomandarile prietenilor. Doar ca nimeni nu s-a gandit sa le si dea un comision pentru asta. So, power to the consumer!

Paul

Acest sistem poate aduce un venit in plus tinerilor si de asemenea poate deschide apetitul acestora de a castiga mai mult si de a invata mai multe despre marketingul afiliat

VladC

Interesanta ideea, si intradevar oricum se postau si pana acum linkuri catre produse. Tot ce face acest sistem este sa le organizeze putin. Daca se va umple de reclame si va deveni irelevant ne vom muta in alta parte:) Cam asta e tendinta de evolutie cu orice mediu de comunicare. La inceput e privat si personal si apoi devine comercial.