Dacă aveți un blog sau citiți frecvent bloguri probabil ați remarcat că majoritatea bloggerilor o lasă mai moale în weekend. Cei care publică minim 2-3 articole pe zi în timpul săptămânii publică cel mult 1 articol pe weekend, iar cei care scriu mai rar oricum nu publică nimic, pentru că deh, e weekend, cine stă să citească articole sâmbăta sau duminica?
Lipsa asta de articole pleacă de la presupunerea că în weekend lumea se distrează, se relaxează, nu stă pe bloguri. Corect adevărat, dar doar parțial. Sunt mulți oameni care stau pe net și în weekend, și avantajul de a publica articole atunci când nimeni altcineva nu publică este că ai parte de toată atenția lor. Gândiți-vă un pic, de luni până vineri toată lumea pompează articole, și blogurile, și site-urile de știri, și brandurile. Weekendul e momentul când poți atrage atenția mult mai ușor.
Nu mă credeți? Uitați-vă la statisticile de pe blogul meu pe săptămâna trecută. Eu încerc să public minim 1 articol pe zi. Vineri am lăsat-o mai moale pentru că am avut niște probleme. Sâmbătă și duminică am publicat câte 1 articol, și am avut trafic aproape la fel ca în zilele lucrătoate.
Nu zic acum că trebuie să scrieți zilnic, inclusiv în weekend. Dar indiferent că aveți un blog personal sau unul de companie, puteți face un experiment, să pregătiți un articol când aveți timp și să îl publicați/promovați în rețelele sociale în weekend. Rezultatele s-ar putea să vă surprindă.
Chiar aveam un dubiu referitor la asta. Mulțumesc, Marius! 🙂
Cu plăcere.
Pai, daca tot avem smartphone-uri pe care aflam (aproape) in timp real tot ce se intampla pe glob, de la rezultatele campionatelor de fotbal si tenis (ca tot e la moda 🙂 , pana la breaking news-uri cu cutremure, lovituri de stat si altele, nu e fain sa citim si articolele incitante de pe bloguri? 🙂
Dar te-as provoca, Marius, sa ne spui ce zic statisticile ref oportunitatea si impactul diferitelor postari (de la articole pe blog pe diverse categorii de teme, targetare clienti noi online si offline, pana la diverse promotii ale magazinelor online) in functie de zilele saptamanii, vacante, sarbatori s.a.
Pe promoții online nu știu, că nu prea mai fac marketing afiliat, cel puțin în ultima perioadă nu am mai scris articole. Dar articolele de marketing online convertesc destul de bine, minim 2-3 clienți potențiali pe lună la agenție datorită articolelor de aici, și nu scot în față agenția la modul agresiv, CUMPĂRĂ CUMPĂRĂ.
Felicitari!!! Sincer, nu ma surprinde, pt ca ceea ce scrii are, pe langa informatii tehnice specifice temei alese, si o componenta emotionala, o poveste. E un mare avantaj concurentional.
Chiar mi se pare o idee buna sa postezi si in weekend. Nu se stie cand apare un varf de trafic