fbpx

Sigur că mai sunt multe alte branduri care investesc în social media, dar dacă vreți să știți care sunt cele mai implicate, care au departamente de social media, bugete dedicate pentru campanii și așa mai departe, Top Social Brands 2016 realizat de Revista Biz e un reper bun.

TSB2016

Dacă ne uităm în top și analizăm puțin activitatea brandurilor menționate în ultimul an, vedem că majoritatea au avut campanii de comunicare clasice, de exemplu nu prea am văzut branduri care să încerce livestreamingul sau să mai lanseze aplicații dedicate pentru smartphone, s-a mers mult pe site-uri de campanie, idei bune și conținut de calitate.

Activitatile de social media analizate: blog de companie / blog de brand; campanii pe bloguri ; campanii cu videobloggeri; pagina de Facebook /campanii pe Facebook / aplicatii; cont de Instagram; cont de Twitter; cont de LinkedIn; proiecte speciale video; site-uri de user-generated content; cont Google+; initiere sau sustinerea unor evenimente dedicate blogosferei sau mediilor sociale’; activitati de customer care si de recrutare prin intermediul social media; conturi pe alte retele sociale – Snapchat, Tumblr, Periscope, Flickr

RECOMANDĂ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   

Lasă un comentariu