fbpx

Campanii de promovare: In ce va baga banii Posta Romana

O stire de mare amploare despre Posta Romana, marketing, bugete&co:

Agentia Optimedia va prelua de la Tempo activitatile de media buying ale Postei Romane, bugetate pe 2008 la 5,5 mil lei (1,5 mil euro), iar Tempo se va ocupa anul acesta exclusiv de partea de creatie, gestionand un buget de 1 mil lei.

Sursa
Sa o lamurim rapid: creatia inseamna relizarea campaniilor de promovare, conceperea ideilor, a conceptelor ce tin de marketing, iar media buying e partea de selectare si achizitionare a spatiului publicitar, a canalelor in care vor fi derulate campaniile de marketing -ziare, TV, radio, outdoor, online etc…

Care e marea chestie? Pai daca e sa ne gandim un pic 1,5mil euro sunt niste bani, chiar destui de multisori. Pe astia ii va baga Posta Romana ca sa ne arata ce cool sunt ei, cum s-au adaptat schimbarilor, bla bla… Adica exact ceea ce nu s-a intamplat pana acum! La ghiseu avem aceeasi atitudine acra fata de client, de parca ei ar avea monopolul. Serviciile de trimitere a scrisorilor si calitatea acestora sunt jalnice. Visurat a facut chiar un experiment cu scrisori trimise prin Posta Romana, iar rezultatele sunt mai mult decat graitoare.

Campaniile de promovare TV au fost ok, au mai incercat ei sa miste ceva si in mediul online cu acel concurs legat de un nou design de cutie postala, dar serviciile care sunt la fel de slabe? Angajatii? Atitudinea lor fata de client? Astea cand se schimba?

Concluzia mea: pot sa fie si 10 mil euro bugetul de promovare, nu doar 1,5 mil euro. Cat timp schimbarea in Posta Romana nu incepe de unde trebuie, parerea mea si a celorlalti utilizatori va ramane aceeasi: Posta Romana sucks!

P.S: am trimis si eu vineri prin ei o scrisoare la Bucuresti, mi-au zis ca va ajunge maine, adica marti. Va tin la curent, in ce marti va ajunge, adica peste cate saptamani, intr-o marti.

Recomandă

6 Comentarii

  1. Daca era o institutie credibila, respectata si eficienta poate nu mai aparea atatea firme de curierat rapid. Dar asta este … de ce sa nu fie ei cea mai cretina institutie posibila? Posta Romana nu are plicuri la vanzare, dar vinde servetele umede si detergenti.

    Odata trebuia sa ridic un pachet venit din Olanda pe organizatia mea. Si aia ma intreaba:
    – Aveti imputernicire?
    – Pentru ce sa am imputernicire? Eu sunt presedintele organizatiei si totodata reprezentantul legal.
    – Imi pare rau dar trebuie sa aveti imputernicire …
    – Pai si cine sa ma imputerniceasca daca eu sunt reprezentantul legal?
    – Pai … dumneavoastra …

    Si uite asa am facut o hartie semnata si stampilata prin care ma imputerniceam pe mine sa ridic pachetul ….

  2. stiu o institutie/companie telecom/management elen si mai mare unde, in anumite ocazii, se cer acelasi tip de imputernicire ;))

  3. Andreea, am facut si eu o data faza cu imputernicirea semnata de mine pentru mine, la Petrom, chiar in fata tipei de la Ghiseu.

    Unele lucruri nu se schimba niciodata.

  4. Nu stiu cine e batut in cap? Noi ca nu intelegem mecanismul asta sau ei ca nu inteleg ca e de ajuns un simplu act de identificare a persoanei.

    Cat despre Petrom … am facut parte din echipa nationala de CSR … pot sa scriu vreo 10 articole pe sibiectul asta …

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *