Când Nike a luat fața Adidas

La câteva ore după ce Simona Halep a câștigat trofeul de la Roland Garros Nike afișa reclama asta în Madison Square Garden, New York. Și partea cea mai tare este că ar fi putut fi Adidas pe acel panou, dar brandul german s-a zgârcit când a fost vorba de continuarea contractului de sponsorizare al Simonei, în decembrie 2017.

Foto făcută de Andrei Popescu

Povestea e cam așa, Adidas a sponsorizat-o pe Simona între 2013-2017, contractul era de un milion de euro pe an. La expirarea contractului managementul ei a cerut dublarea sumei anuale, fiind conștient de valoarea sportivei. Adidas nu a vrut să dea așa de mult, orientându-se spre alte sportive ce păreau mai atractive din punct de vedere al marketingului. Simona a stat fără sponsor două luni până a găsit un sponsor, mai exact Nike, cu care a semnat în primăvară, pentru 1,7 milioane de euro pe an.

Cred că acum cineva din managementul Adidas își mănâncă mâinile că nu au mai scos 300 k euro în plus prin decembrie.

Recomandă prietenilor!



3
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
adrian
Vizitator
adrian

Avem noi un cuvant pentru asta… teapa :))

nig874yahoocomGabriel
Vizitator
nig874yahoocomGabriel

Nemtii au avut alta strategie. Sa o urce pe primul loc, apoi sa o lase la altii.