Când Nike a luat fața Adidas

La câteva ore după ce Simona Halep a câștigat trofeul de la Roland Garros Nike afișa reclama asta în Madison Square Garden, New York. Și partea cea mai tare este că ar fi putut fi Adidas pe acel panou, dar brandul german s-a zgârcit când a fost vorba de continuarea contractului de sponsorizare al Simonei, în decembrie 2017.

Foto făcută de Andrei Popescu

Povestea e cam așa, Adidas a sponsorizat-o pe Simona între 2013-2017, contractul era de un milion de euro pe an. La expirarea contractului managementul ei a cerut dublarea sumei anuale, fiind conștient de valoarea sportivei. Adidas nu a vrut să dea așa de mult, orientându-se spre alte sportive ce păreau mai atractive din punct de vedere al marketingului. Simona a stat fără sponsor două luni până a găsit un sponsor, mai exact Nike, cu care a semnat în primăvară, pentru 1,7 milioane de euro pe an.

Cred că acum cineva din managementul Adidas își mănâncă mâinile că nu au mai scos 300 k euro în plus prin decembrie.



3 Comentarii

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: