Dacă ați răspuns toți sau 100%, răspunsul e greșit din start. Nu degeaba Facebook a introdus Edgerank-ul și Promoted posts. Prin primul mecanism afișează mesajele postate doar unui procent din fanii unei pagini, în funcție de gradul de interacțiune, iar prin al doilea îți oferă posibilitatea de a ajunge la toții fani tăi.
Referitor la procentul de fani care văd efectiv mesajele postate pe pagina de Facebook, cu cât e mai mare pagina cu atât numărul lor scade. Conform unui studiu Social Bakers, la o pagină ce are între 5000 și 9999 de fani doar 16,7% văd mesajele postate de administratori.
Cifrele corespund cu ceea ce am observat și eu, la o pagină cu peste 1000 de fani numărul celor care văd efectiv mesajele postate oscilează între 150-250 conform Facebook Insights, iar altă pagină, cu aproape 5000 de fani, are în medie 800-1000 de afișări pentru mesajele postate.
Concluzia? Nu urmăriți doar creșterea numărului de fani al unei pagini de Facebook, ci încercați să interacționați cu ei, să îi motivați să comenteze, dea Like, să redistribuie mesajele voastre. Desigur, dacă mesajele postate pe pagină sunt clasicele Cumpărați de la noi, Noi suntem cei mai buni, e clar că și impactul lor va fi redus.