Ce nu au invatat ziarele din mediul online

Sa spunem ca esti un ziar online care castiga bani de pe urma abonamentelor pentru “varianta integrala”, asa cum face Ziarul Financiar, de exemplu.
Sa spunem ca publici informatii de actualitate, ai acces la ele, deci le poti difuza rapid. Atunci de ce ai risca sa fii ultimul care publica informatiile, doar pentru atrage cativa cititorii in plus? Nu isi da nimeni seama ca vrajeala cu “Cititi mai mult in ziarul ….. de maine” este expirata?

Cititorul din zilele noastre vrea informatia acum, imediat! Daca tu nu o poti oferi, ca ziar, sau il fortezi sa cumpere un ziar de hartie pentru a o afla, este foarte probabil sa il pierzi de client. Va gasi informatia pe un alt site de stiri sau cine stie, poate pe un blog, dar o va gasi pe loc!

Inca o lectie pe care jurnalistii Romaniei nu au invatat-o! In ziua de azi, batalia nu se mai da pe exclusivitatea stirilor, ci pe rapiditatea cu care le publici! Ai scris primul despre ceva, esti in top. Vrei sa fortezi lumea sa intre si a doua zi pe site-ul tau, ca sa afle continuarea stirii? Ai pierdut lupta, sau poate chiar razboiul!

Pentru amatorii din presa romaneasca: TREZITI-VA!

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   

1
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
robintel
Member

:)):)):)) La unii curba de invatare este foarte… plana! :)):)):))