fbpx

Ce rată de clic poate avea o reclamă goală? 0.08%.

Testele au avut loc anul trecut, dar abia acum am aflat și eu de experimentul de mai jos. Pe scurt, în cadrul unei campanii experimentale, au fost create șase reclame goale, adică spațiu gol, fără nici un mesaj. Cât a fost CTR-ul în cadrul campaniei? 0,08%, iar jumătate dintre cei care au făcut clic, adică 0,04% au recunoscut că au făcut clic pe bannerul gol din greșeală, cealaltă jumătate din curiozitate.

The brief was simple: Create an ad that offered no message. Blank.
Surely, clicks on blank ads would qualify as noise.
We also enabled the ad to ask anyone who clicked: Why did you click? “Mistake” or “Curious”?
We created six blank ads in three IAB standard sizes, and two colors, white and orange. We trafficked the ads via a demand-side platform (DSP) with a low bid. We started with run of exchange, and in another phase trafficked to “named publishers” that would accept unaudited copy.
The average click-through rate across half a million ads served was 0.08%, which would be good for a brand campaign, and so-so for a direct response campaign. We detected no click fraud in the data we counted. Half the clickers told us they were curious, the other half admitted to a mistaken click. To obtain further insights, we tracked hovers, interactions, “mouse downs,” heat maps—everything. (Heat maps detect click fraud because bots tend to click on the same spot every time.)
Our data suggest that about four clicks in every 10,000 impressions are unintentional, and there was some variance by site.
his does raise a question. What is a click? Is it just an indication of a person solving a little mystery along the route of his quest? Is it an experiment? Is it a nervous tick? Or all of the above?
Considering that clicks are the core of our digital nervous system, and the key to the online economic system, we know little.

Povestea întreagă

bannere

Da, știm cu toții că rata de clic a bannerelor online e mică mică mică. Pe Facebook CTR-ul mediu e 0,05%. Bannerele online au o rată de clic medie de 0,09%. Dacă rezultatele obținute în experimentul ăsta sunt corecte, e posibil ca până la 44% dintre clicurile realizate pe bannerele online să fie de fapt greșeli.

Oricum, e interesant cum o reclamă goală a atras aproape la fel de multe clicuri ca un banner obișnuit.

Recomandă

4 Comentarii

  1. […] Eu zic să nu vă culcați pe o ureche, chiar dacă oamenii sunt influențați de reclamele pe care le văd online, scopul final al unei campanii pe internet e generarea de conversii, creșterea vânzărilor. Notorietatea e un beneficiu suplimentar, dar nu vă mulțumiți cu asta, monitorizați eficiența ei, asigurați-vă că folosiți metricii corecți. Să nu uit, citiți și articolul despre rata de clic pentru o reclamă goală. […]

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *