The network attracted 105 million monthly users in October 2012 compared to 65.3 million in October 2011, a 60.9% increase. Comparatively, Facebook had 822.1 million unique visits, up 4.3% from 788.2 million for the same period. Twitter had 182.9 million visitors and Linkedin claimed 161.9 million.
Conform comScore, detalii aici.
Da, nu se poate compara cu Facebook pentru aceeași perioadă, dar sunt vești bune pentru Google nu? Iar în decembrie probabil cifrele vor fi și mai mari. Singura problemă? Nu știu cât de activi sunt utilizatorii Google+ în alte țări, dar în perioada sărbătorilor am mai verificat activitatea din rețelele sociale, din când în când. Pe Facebook mai apărea câte o poză cu bradul, cu oala de sarmale, un status de genul Sunt la munte, ce mișto e aici.
Pe Google+ era liniște. Or fi crescut numărul vizitatorilor unici în rețea, dar sunt al naibii de tăcuți vizitatorii ăștia.
În rest la noi rețeaua e folosită pentru promovarea articolelor proprii și, deși sunt câteva avantaje pentru brandurile care își crează pagini de companie pe Google+, timpul petrecut în rețea de utilizatori nu cred că a crescut prea mult comparativ cu anul trecut, când era 3 minute.
Eu il folosesc zilnic, dar asa cum ai zis, mai mult pentru promovare si…pentru urcat poze, pentru ca are o calitate mai buna decat cea de pe FB…
Pentru mine, pe plan personal, Google+ este irelevant. Nu-l folosesc, nu-mi place, ba chiar ma enerveaza. Pentru business-uri, e destul de eficient, de ce sa nu recunosc…
Este o retea care sa nascut moarta. Acolo ai impresia ca esti singur intr-un desert. Oricum de azi m-am hotarat sa renunt la el pana .
g+ pentru mine e ce trebuie sa fie. de acolo gasesc unele stiri relevante de care am nevoie.
e un fel de newsfeed mai hightech de la persoane din domeniu si discutiile nu deviaza la banane si portocale ca pe facebook.
am cont… dar nu prea intru. oricum, au timp sa evolueze.. cine stie unde vor fi peste 5 ani 🙂
Da, e acolo, toata lumea il va avea.
Dar interactivitatea e la pamant.