fbpx

Recomandările vin de la The Chartered Institute of Public Relations – Anglia, fiind adresate membrilor institutului.

Ce să faci:

1. Engage in conversation.
2. Ensure a brand is consistent across networks and platforms.
3. Disclose relationships when endorsing an organisation/ client / customer.
4. Be honest about who ‘manages’ social media channels.
5. Outline content approval process from the offset.
6. Be transparent when updating information.
7. Correct errors openly and in a timely manner.
8. Add a ‘views are my own’ disclaimer where appropriate.
9. Be upfront about conflicts of interest and paid for opportunities.
10. Be respectful.

Ce să nu faci:

1. Forget that a social media presence becomes part of a brand legacy
2- Make an audience feel uncomfortable.
3. Bring a company into disrepute.
4. Reveal company / client sensitive information or intellectual property.
5. Be fake.

Ghidul cu recomandări îl puteţi citi aici.

RECOMANDĂ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
  •  

3 Comentarii

  1. Bune sfaturile, chiar interesante pe alocuri.
    Acest articol chiar ar trebui citit de multi “onlineri” ce activeaza si in cadrul retelelor de socializare

  2. Bumbu Octavian Reply

    De ce daca esti in Romania si ai veniturile in lei toate facturile  sunt in euro,o magarie guvernamentala ca sa poata smecherii domnul Isarescu cursul valutar?Si poate sa mai faca ceva bani,nu?

     

    • Pentru că e posibil să lucrezi cu furnizori externi care îți facturează în euro, și ca să nu schimbi mereu prețurile tale după fluctuația cursului, pui și tu prețurile tot în euro? Dar e mai simplu să crezi în conspirații.

Lasă un comentariu