Competitors.app – aplicație online utilă pentru urmărirea concurenței

Există multe aplicații și softuri pentru a urmări anumite cuvinte cheie sau menționarea unor branduri pe Google, de exemplu, dar până acum nu găseai o aplicație care să monitorizeze tot ceea ce face un brand pe internet, începând de la publicarea de articole pe blog sau modificarea unor pagini de pe site-ul propriu, poziția cuvintelor cheie pe Google, continuând cu trimiterea de newslettere, actualizarea paginilor de Facebook, Twitter etc. Din fericire Răzvan a lansat Competitors.app, care face fix asta, te ajută să „spionezi” activitatea online a concurenților. Și nici măcar nu trebuie să intri în aplicație pentru a vedea ce face concurența, îți trimit ei email cu rezumate, zilnic sau săptămânal.

Competitors App ajută practic oamenii de marketing, dar poate fi utilă și pentru agențiile care lucrează cu mai mulți clienți, prin culegerea de informatii despre concurența clienților în mod automat de pe toate canalele de marketing și sintetizarea acestora în rapoarte.
Acum aplicația monitorizează schimbările paginilor principale de pe site-urile concurenților, newsletterele acestora, activitatea în social media, cuvintele cheie și reclamele lor din Google Adwords. Totuși, este în public beta, deci sigur vor mai fi îmbunătățiri pe parcurs.
Eu am încercat să văd dacă ne-ar fi utilă la Advertica pentru a monitoriza ce mai fac agențiile care oferă servicii de marketing online similare cu ale noastre. Recunosc, până acum nu aveam timp să văd ce fac alte agenții, dar aplicația îmi trimite zilnic email când concurența postează mesaje pe Facebook, trimit newslettere, publică articole noi pe blog sau adaugă alți clienți în portofoliu, și e utilă treaba, practic aflu ce se mișcă în domeniu direct pe email, fără să mai pierd timp.

Abonamentele încep de la 8 dolari pe lună, dar există și pachete pentru agenții ce au nevoie de white label. Puteți testa Competitors.app gratuit timp de 30 de zile dacă vă faceți cont aici. Mi se pare un preț corect, mai ales dacă lucrați într-un domeniu unde competiția e strânsă și legată de internet și trebuie să știți mereu ce au făcut celelalte firme.

Tot ce face aplicația, în engleză, că publicul țintă e internațional:

  • Website changes: comparing text and visual changes on competitors’ pages and alerts you when a change is detected;
  • New pages detection: Your competitors are creating new content to get new visitors and convince them to buy from them. Competitors App alerts you when new pages are created;
  • SEO changes: We track SEO page elements (title, headings, metadata …) so you know what is their keyword strategy;
  • Keywords rankings: Receive Google rankings tracking reports to know where you need to work more
  • Ads: Know what Ads are your competitors running on Google Adwords. Get inspired by their copyrighting and see their most valuable keywords;
  • Newsletter: Get screenshots of all their newsletters;
  • Emails (accounts): See they’re exact lead nurturing strategy to convert leads into paying customers or improve churn;
  • Social Media Performance & Activity: See what posts get more engagement, benchmark against your actions.

Aplicația e lansată de Răzvan Girmacea, tipul care a construit de la zero și vândut Monitor Backlinks unei firme din Hong Kong anul trecut. Dacă o testați și aveți sugestii pentru ea lăsați un comentariu, o să am grijă să ajungă direct la el ideile voastre.

Recomandă prietenilor!



1
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
girmacearazvan
Member

Urmăresc conversația dacă aveți sugestii sau întrebări.