fbpx

Recunosc, eu nu mi-am botezat mașina în nici un fel, nu i-am pus nici o poreclă. La început am luat-o mai mult pe interes, pentru că știam că e rezistentă și nu face pretenții. Nu mă costă mult întreținerea, nu vrea piese foarte scumpe, culoarea ei nu mă obligă să o duc la spălat în fiecare săptămână. În timp am ajuns să o apreciez foarte mult pentru că e fiabilă și pentru că nu m-a lăsat niciodată la greu, iar alături de ea am adunat multe amintiri frumoase. Cu masina actuală am vizitat toată țara în mai multe concedii, tot cu ea am adus acasă primul copil, dar și al doilea, și este alături de mine zi de zi. Și tot nu am botezat-o. 🙂

Totuși, îi înțeleg pe cei care își botează mașinile. Se spune că mașinile sunt printre cele mai personale obiecte deținute, iar majoritatea proprietarilor, mai ales bărbații, se atașează de ele, le îngrijesc ca și cum ar fi un membru al familiei. Revizii la timp, piese de calitate bună, loc confortabil în garaj și desigur, o poreclă în ton cu personalitatea mașinii. La porecle de mașini am auzit o mulțime de variante, începând de la Furia Roșie pentru mașinile sportive până la Broscuța pentru cele mai mici, de damă.

Totuși, mi-am dat seama că nu există un studiu în România despre relația dintre proprietar și mașină. Aici intră în joc Autohut.ro, care lansează un studiu adresat tuturor românilor care dețin o mașină. În studiu se urmărește gradul de afectivitate al românilor în ceea ce privește automobilul pe care îl conduc. Chestionarul poate fi completat aici sau făcând clic pe imagine.

banner3

Dacă completați studiul intrați automat și într-un concurs pentru un voucher de 50 de RON, valabil la achiziții online pe www.autohut.ro. Regulamentul complet.

Concurs pentru bloggeri:

Autohut oferă prin intermediul acestui blog două pachete personalizate pentru bloggerii care vor să promoveze chestionarul, pachete ce conțin: un multiplicator brichetă priză auto cu USB, un modulator FM și un support auto pentru telefon.

Pentru a participa la concurs:

  • Scrie pe blog despre faptul că Autohut lansează acest studiu pentru posesorii de autoturisme și invită cititorii să completeze chestionarul aici. Poți folosi și bannere pe care le poți descarca de aici și aici.
  • Menționează în articol 2 avantaje pe care crezi că Autohut.ro le oferă clienților săi.
  • Completează aici link-ul cu articolul cu care te-ai înscris în concurs.

Câștigătorii vor fi aleși în funcție originalitatea articolului – 50% și de de numărul de chestionare completate de cititorii de pe blogul lor – 50% (articolul 4 alineatul 3 din regulament) și anuntați aici pe blog după 30 aprilie, când anunț și rezultatele studiului. Cel mai interesant va fi să vedem care sunt cele mai folosite porecleme pentru mașini, zic eu.

Update 30 aprilie: Câștigătorii celor 2 kituri auto sunt:

Bloggerii vor fi contactați pentru a se stabili cum intră în posesia premiilor.

Între timp s-au adunat peste 500 de chestionare completate, în curând voi reveni cu un articol pe blog despre rezultatele studiului.

Despre autohut.ro:
Autohut.ro este cel mai nou și cel mai ușor de utilizat magazin online de piese auto, care oferă profesionalism, promptitudine, garanția produselor și prețurile cele mai mici la achiziția de piese auto. Oferă siguranța livrării rapide, în 24 ore, piese auto noi ce beneficiază de garanția producătorului. În fiecare zi vine cu promoții adresate tuturor mărcilor auto și la diferite categorii de piese.

Voi ce nume i-ați dat mașinii voastre?

RECOMANDĂ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   

12 Comentarii

  1. Da, interesant..
    firma respectiva a vrut sa afle ceva sau a vrut sa-si faca reclama, a venit la tine, le-ai asigurat probabil ceva respondenti, chestionar free, redirect la sfarsit catre site-ul lor (numai asta si a meritat probabil pentru ei – si nu a fost reclama pe fata)
    Frumos ar fi sa si afle ceva daca chiar si-au propus asta si sa si stie sa interpreteze rezultatele. La chestionarul respectiv ma indoiesc ca vor afla ceva in afara de ceva ‘wow’ de postat pe FB sau eventual un articol de PR/blog pe undeva

    • Alex, nu e nimic ascuns aici, am spus de la început că vor să adune răspunsuri și am zis și ce oferă ei. Am înțeles că vor minim câteva sute, pentru a avea rezultate care să fie relevante. O să revin cu un articol despre rezultatele studiului.

  2. Sigur Marius, nu e nimic ascuns aici si nu am vrut sa se inteleaga asta (nici comentariul meu nu se vrea pe un ton negativ). Ba din contra, cum am spus si mai sus, collborarea dintre voi a fost o idee interesanta si probabil mult mai productiva din toate punctele de vedere (awareness, PR, respondenti la un pret mult mai mic + chestionar free si mai ales redirectul de sfarsit catre ei) – comparnd cu o colaborare cu o agentie de cercetare de piata (unde numai programmingul sau CPI-ul pentru culegerea datelor ar fi fost muult mai mult decat au platit ei in cazul de fata).
    Totusi, asa cum e facut chestionarul, poate nu ar fi stricat un consultant care sa ajute si cu ceva insight-uri cu adevarat folositoare, structurate pe anumite categorii demografice si cu un numar satisfacator de competes-uri (sigur, asta ramane si de vazut)
    Oricum ar fi, eu unul astept cu nerabdare rezultatele studiului – daca va fi public

  3. Eu recunosc, sunt vinovat, fosta mea masina avea numele de Roxana! Si ca sa raspund si de ce am botezat-o astfel, am sa incep cu o mica poveste: se zice ca toti barbatii au o “verisoara” Roxana, la care apeleaza tot timpul cand au nevoie de… distractie fara batai de cap. Roxana e o “verisoara” indepartata, cu care poti sa-ti satisfaci toate nevoile si orice i-ai spune ea executa oricum si oricand indiferent de chef, vreme si asa mai departe. Astfel Roxana mea pe patru roti, de fiecare data cand aveam nevoie de ea, in trafic, la drumuri lungi, la depasiri in exterior si asa mai departe, niciodata nu ma lasa si nu ma dezamagea, asculta tot timpul fara sa faca figuri, ei bine mai comenta ea ca trebuia hranita si protesta aratandu-mi o pompa in bord, dar ce era sa fac, doar era Roxana mea.

    • Câștigătorii vor fi aleși în funcție de numărul de chestionare completate de cititorii de pe blogul lor și anuntați aici pe blog după 26 aprilie,.

  4. Pingback: Nu o să crezi ce porecle au românii pentru mașinile lor

Lasă un comentariu