Ce se întâmplă când îi dai unui regizor arhicunoscut, adică Ridley Scott, un buget generos și îl lași de capul lui să filmeze o reclamă pentru coniacurile Hennessy? Obții o capodoperă cum e spotul de mai jos. Pentru un fan science fiction ca mine e un deliciu să mă uit la ea, poate și pentru că ne arată cât de departe au ajuns efectele speciale realizate pe calculator.
The Seven Worlds are creative interpretations of each tasting note, described by Hennessy’s Comité de Dégustation as illustrations of Hennessy X.O’s taste and feel: Sweet Notes, Rising Heat, Spicy Edge, Flowing Flame, Chocolate Lull, Wood Crunches. Culminating in Infinite Echo. These seven notes are envisioned by Ridley Scott as individual worlds each brought to life through wonderous and extreme physiography. Complementing the idea that ‘Each drop of Hennessy X.O. is an Odyssey’, legendary director Ridley Scott creates an epic sensory voyage that explores seven notes in a surreal narrative. Welcome to Ridley Scott’s take on this multisensorial odyssey. Welcome to The Seven Worlds.Check out the breathtaking video directed by Ridley Scott.
Mai multe detalii despre reclamă aici.
Și poate vreți să revedeți cea mai cunoscută reclamă realizată de Ridley Scott, Apple 1984.
am ajuns sa citesc aproape fiecare articol de-al tau pe care-l prind prin OneSignal. Incep sa inteleg cum funcționeaza momentul si subiectul ca declanșator pentru cititorii mei
Fain.
Frumoasa reclama, dar parca este prea lunga.. 4 minute. 🙂
Te uiți la ea ca la un film, nu o reclamă.
Asta asa este.
E Meseriașul SF uirilor Numai filme de referință .