E interesant cum Danone a profitat de obiceiul românilor de a consuma covrigii cu sana ca gustare sau chiar ca masă de prânz pentru a își promova propriul brand. Probabil că e mai vechi afișul, eu zilele astea l-am văzut. Credeam că e oferta e prezentă doar în magazinele Pambac, o chestie locală, dar am înțeles că și simigeriile Petru din țară au aceeași ofertă. Well done.
Ce alte obiceiuri de consum ale românilor pot fi fructificate de către branduri? De exemplu cred că randurile de bere ar putea oferi un grătar gratuit la achiziționarea unei cantități de bere, mai ales cele care vând și la PET de 2 litri.
Si pentru mine e prima data cand vad acest afis desi eu mananc zilnic Sana cu covrigi la munca si credeti-ma nu sunt singura.E o ocazie buna pentru ei sa faca publicitate.
Pai covrigul merge cel mai bine cu iaurt, se pare ca danone a semnat cel mai gros contract.:) Dar bere cu mici merge mai bine…
La consumul de bere ma duce gandul si pe mine! Tin minte au fost numeroase promotii prin care unele branduri au oferit alune la achizitionarea unei anumite cantitati de bere.
Marius, mi-ai adus aminte de vremurile studentiei cand mancam sana cu covrigi, dimineata, pe plaja din Costinesti. 🙂 Auleu, ce viata!