fbpx

Poate că problema nu sunt minutele de la Digi, ci telefonul folosit. Pentru prețuri bune la smartphone-uri clic aici.

Intrebarea asta sta pe buzele mele, si nu numai, cred!
Deci, tanti aia de la *777 nu a vrut sa raspunda, pe Net nu gasesc nimic, asa ca va intreb si pe voi:

Cum aflam cate minute mai avem ramase in abonament, dupa ce vorbim de inrosim firele RDS? (sau celulele DigiMobil, cum preferati)
Doar de asta avem telefon mobil, ca sa il folosim cu cap, nu?

Observ ca serviciile lor au fost promovate bine, avem comunicate de presa, mare tamtam, dar niste informatii simple lipsesc!
Poate citeste si cineva de la RDS&RCS si imi raspunde si mie!
Multumesc!

Update: La abonament:
Accesam meniul USSD (gratuit) prin *111# si apelare dupa care selectam 1 si „Send”, pe urma cifra corespunzatoare „Cost control” adica selectam 5 si „Send”.

persoane juridice – trimitem un mesaj gol (la telefon cu android trebuie sa punem .) la numarul 701 (gratuit)
cartela prepaid – trimitem un mesaj cu textul „credit” (taxabil /sms in retea) la numarul 700. Gratuit putem sa accesam si numarul *1215 sau *134#