Monitorizezi discutiile despre brandul tau online?

Desi pare un proces complicat, este destul de simplu sa fii la curent cu ce se discuta despre tine sau brandul tau pe internet daca stii sa folosesti uneltele potrivite.
Partea buna e ca exista suficiente site-uri care iti ofera servicii de monitorizare a reputatiei in mod gratuit, adica fara a plati. Trebuie doar sa cauti.

Am scris pe la inceputul anului despre cateva tool-uri gratuite pentru monitorizarea reputatiei online, azi am mai gasit unul, Addictomatic.

Addictomatic

Addict-o-matic aduna informatii despre cuvintele cheie sau brandurile pe care le monitorizezi de peste tot, inclusiv Flickr, Youtube si alte site-uri de videosharing, Digg, bloguri, comentarii pe bloguri, Twitter, Friendfeed, Google, Bing, Ask, Yahoo.

Partea faina e ca poti salva pagina cu topicul cautat si sa o revii la ea cand vrei sa vezi daca au aparut rezultate noi. Aici este un exemplu daca cautati Marius Sescu, si ofera suficiente informatii centralizate pe care altfel ar fi trebuit sa le cauti in mai multe locuri. Un alt exemplu pentru Coca Cola.

In concluzie, internetul ne pune la dispozitie uneltele pentru a monitoriza discutiile online despre brandul nostru, fie el personal sau brand de produs. Intrebarea e daca luam masuri dupa ce descoperim discutiile legate de brandul nostru. Ne inplicam in conversatie sau preferam sa ne uitam de pe margine?

Recomandă prietenilor!



5
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
somnulescu
Vizitator

“daca cautati”
-grammar natzee- :))

Mersi de info.

ines
Vizitator

Câteodată mă faci să devin fanul tău nr.1 prin articole ca ăsta :D. Mulțumeeeesc!

trackback

[…] This post was mentioned on Twitter by Marius Sescu, Marius Sescu. Marius Sescu said: Pe blog: Monitorizezi discutiile despre brandul tau online? – Desi pare un proces complicat, este destul de simplu s… http://ow.ly/19Tepu […]