fbpx

Despărțiri online: De ce primesc brandurile Unlike sau Unfollow din partea fanilor

Aveți o companie și nu știți de ce tot mai mulți fani vă dau Unlike pe Facebook, Unfollow pe Twitter sau se dezabonează de la newsletterele pe care le trimiteți? Problema asta apare pentru că multe branduri intră în social media cu impresia că e doar un alt mediu unde pot transmite mesaje publicitare, când în realitate social media e de fapt despre comunicarea în ambele sensuri, atât către consumatori cât și de la consumatori către brand.

  • Consumatorii se dezabonează de la newslettere dacă primesc emailuri prea des, dacă conținutul newsletterelor e plictisitor sau nu e relevant.
  • Consumatorii dau Unlike paginii companiei de pe Facebook dacă sunt postate prea multe mesaje, dacă prea multe mesaje sunt promoționale, dacă mesajele sunt plictisitoare sau încearcă să vândă ceva. Mai este și varianta în care au dat Like doar pentru a beneficia de o ofertă specială, dezabonându-se de la pagină imediat după ce au obținut ce își doreau.
  • Pe Twitter e cam la fel. Companiile se trezesc cu Unfollow dacă postează prea mesaje plictisitoare sau mesaje promoționale.
Infograficul de mai jos s-ar putea să vă ajute.

Sincer rezultatele nu mă surprind, în social media brandurile atrag fani dacă sunt interesante și îi alungă dacă devin plictisitoare. Întrebarea pe care ar trebui să și-o pună toate companiile care se apucă de social media este: cum să fac pentru a atrage interesul consumatorilor care sunt deja online?

Recomandă

2 Comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *