fbpx

Despre crearea de conținut pe internet

Sau content marketing, dacă e să folosim termenii la modă. Nu contează doar cantitatea, ci mai ales calitatea. Într-o lume în care toate brandurile se transformă încet încet în creatori de conținut și postează pe internet tot mai multe mesaje și materiale plictisitoare, doar pentru a se afla în treabă, atenția clienților va fi atrasă de conținutul bun, de informațiile interesante, utile, care merită să fie citite, distribuite și apreciate. Pare simplu, nu?

Recomandă

Un comentariu

  1. Aceasta este cea mai optimista perspectiva posibila. Sunt foarte multi webmasteri care se lauda ca prefera sa plateasca mai mult pentru articole de calitate in loc de mai putin pentru cantitate! Aproape la fel de multi mananca rahat.

    Piata romaneasca, din punctul meu de vedere, este divizata complet inegal in momentul de fata. Doar vreo 10% din clienti vor calitate, restul cantitate tata! Daca se poate sa fie bune si ieftine cu atat mai bine, daca nu, nu-i nici o problema.

    Cererea nu-i nici ea foarte mare, sa stii! Eu lucrez in domeniu de aproximativ 5 ani, deci experienta am cat incape, iar de calitate nu se mai pune problema. Ultimii banuti incasati au fost acum 2 saptamani… De atunci si pana acum stau si frec menta degeaba.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *