fbpx

Am făcut ceva cercetare la un moment dat pentru produse destinate copiilor și cu ocazia asta verificasem reclamele făcute de branduri pe social media, plus activitatea pe câteva grupuri de parenting. Cam peste tot mesajele începeau cu Dragi mămici, de parcă tații nu existau deloc în peisaj.

Să spunem că îi iertăm pe marketeri, statisticile zic că femeile cumpără mai des chestii pentru copii decât bărbații, deci încercăm să optimizăm campaniile. Totuși, și multe femei fac asta, exclud automat bărbații din conversațiile despre copii, de parcă ei nu ar exista sau nu ar știi nimic despre parenting. Mă înșel?

Nu zic acum că vor bărbații egalitate la băgarea în seamă pe internet când vine vorba de copii. Fetelor, faceți o treabă minunată, keep up the good work, eu recunosc că nu aș putea să scriu romane întregi despre fetele mele sau să ofer sfaturi pe internet, sunt mult mai cofortabil cu rolul de părinte distractiv, dacă am opțiunea.

Totuși, cred că sunt și suficienți bărbați care au habar de copiii lor, îi duc pe la activitățile extrașcolare, știu ce număr poartă la pantofi sau ce deserturi preferă, ce jocuri se joacă, când au fost bolnavi de pojar, ce cărți citesc, cum îi cheamă pe prietenii lor, din astea. Adică se implică, le pasă.

Numai zic, că poate data viitoare când veți zice că bărbații nu se implică deloc în creșterea copiilor să descoperiți că e poate e un pic și vina voastră, când i-ați exclus din conversații.

Lasă un comentariu