Etapele unei strategii social media

Din fericire am ajuns și în România la o anumită maturitate privind folosirea social media în strategia de marketing. Multe branduri au început să realizeze că nu mai este suficient doar să ai o pagină de Facebook sau un canal de Youtube, ci trebuie să definești corect strategia de promovare online, scopurile urmărite și mijloacele prin care le poți atinge.

Pe scurt, etapele unei strategii social media trebuie să urmărească pașii de mai jos:

  • definirea scopurilor – ce vreți să obțineți prin prezența în social media, unde vreți să ajungeți în termeni de notorietate, branding, vânzări?
  • stabilirea metricilor – cum veți măsura progresul, ce instrumente veți folosi? Indiciu – like-ul nu este o unitate de măsură.
  • stabilirea strategiei – ce metode veți folosi pentru a vă atinge scopurile urmărite?
  • implementarea strategiei – ok, ați făcut planul, ați stabilit ce veți face și cum veți măsura evoluția, e timpul să treceți la acțiune.

Mai este mult de scris pe subiect, fiecare etapă poate fi detaliată, azi vă las cu un infografic care rezumă pașii de urmat:

4-steps-social-media-strategy-640x2781

Recomandă prietenilor!



Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
Notify of