Explore the Carpathian garden

Asta se spune ca va fi sloganul noului brand turistic al Romaniei.

Campania de promovare din acest an va fi finanţată din fonduri europene, fiind alocaţi peste 75 de milioane de euro până la finalul anului 2013. Potrivit unor surse oficiale, noul slogan turistic al României este “Explore the Charpatian garden” (Explorează grădina carpatină) , slogan pe care ministrul Turismului, Elena Udrea, a ales să îl lanseze de ziua României la Expoziţia Mondială de la Shanghai.
Motivele pentru care turiştii ar veni în România sunt peisajele virgine din Munţii Carpaţi şi Delta Dunării, siturile arheologice cu elemente bizantine şi latine şi tradiţiile păstrate de români din cele mai îndepărtate timpuri.

Ce pot sa zic? Ca se vor arunca iar bani pe fereastra, adica vor ajunge in conturile cui trebuie niste spagi, doar pentru ca ne incapatanam sa cosmetizam un turism aflat in decadere in loc sa investim in dezvoltarea lui? Au curs deja rauri de cerneala pe tema asta. Totusi, cititi si o experienta a calitatii serviciilor turistice de la Marea Neagra. Cam asta e nivelul turismului la noi, ospitalitatea e oferita cu pumnul. Vrei sa te plangi? Nu te baga nimeni in seama.

In conditiile in care chiar si romanii (doar cei care isi mai permit) prefera sa plece in alte tari in concediu, cum ne putem astepta sa vina strainii sa ne viziteze tara?

Degeaba schimbam ambalajul, daca produsul ramane la fel de slab.

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
3 Comentarii
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile

[…] This post was mentioned on Twitter by Marius Sescu, Ioana Anescu (Abe). Ioana Anescu (Abe) said: dap…eterna poveste a formei fara fond…RT : Explore the Charpatian garden http://bit.ly/cXSCoI […]

iulians

In primul rand, cred ca era nevoie de un nou brand, cel vechi nu spunea nimic concret, nu “localiza” Romania pe harta – nu ca toti strainii s-ar pricepe la geografie si acum vor face automat conexiunea Carpati – Romania. Oricum, chiar daca avem foarte multe servicii proaste (sau altele ne lipsesc cu desavarsire) tot trebuie sa ne promovam, sunt oameni care cauta acea atmosfera rustica, atmosfera care a disparut in Vest.
P.S. stiu ca ai citat din impactnews, dar sper ca ti-ai dat seama ca “Charpatian” nu e corect 😀