Sfârșitul Facebook se va datora reclamelor proaste

Ăsta nu e un articol apocaliptic despre cum Facebook e terminat, nimeni nu mai stă acolo și vor da faliment curând, deși e adevărat că numărul tinerilor activi în rețea e în continuă scădere. În ciuda scandalurilor și amenzilor, ei o duc bine merci, în trimestrul 2 din 2019 le-au crescut veniturile cu 28% față de anul trecut. Și dacă vă întrebați de unde fac bani, vă zic eu: din reclame tot mai proaste pe care le acceptă în rețea, în goana după profit. Sunt o mulțime de indivizi și firme ce promovează tot felul de cursuri și servicii dubioase, pentru că ăsta e nivelul.

Mai jos sunt câteva screnshoturi numai cu reclamele apărute aseară pe contul meu. Una nu era făcută de o firmă decentă, un brand cunoscut, toate erau făcute de anonimi sau mai rău.

Știu, eu sunt invidios pe succesul altora, dar nu e așa. Mă pun în pielea unui simplu utilizator de Facebook, la un moment dat ajungi să te saturi, 1 din 3 postări din feed e o reclamă, și aia targetată prost, fără legătură cu interesele tale, pentru că oamenii din spatele butoanelor se uită doar la ROI, utilizatorii sunt doar vaci de mult, și lui Zuck i se rupe de user experience, ăsta e doar discursul de fațadă.

Țineți minte ce vă zic, când Facebook va dispărea va fi pentru că oamenii se vor sătura de reclamele proaste și nu mai găsesc avantaje în a petrece timpul în rețea. Știu, acum nu prea sunt alternative decente, o rețea socială bună, dar e doar o chestiune de timp.

Recomandă prietenilor!
  • 24
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
10 Comentarii
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
Ioana Balanescu

Marius, te rog, defineste-mi o reclama proasta … mai ales ca sunt printre cei mentionati de tine 😀

Ioana Balanescu

Multumesc pentru timpul, alocat ca sa imi raspunzi. Apreciez si voi urmari cu interes webinarul tau. Sper ca acolo sa vad exemple din reclame facute de tine, care ofera o experienta placuta userului. Probabil mii de likeuri, shareuri si comentarii 😀 sau cum definesti tu experienta userului? Nu stiu ce inseamna miroase a MLM… Este de rau? Sau? Mult succes in tot ce faci iti doresc! Si nu a fost o targhetare de marketing online :- ) ci una de lookalike

DanielV

De cand folosesc Facebook am dat click o singura data intentionat pe o reclama. Era o reclama la o carte (eram in UK in acel moment) pe care de altfel am si cumparat-o de pe acea reclama (citisem un review la ea deja). Aia a fost prima si singura reclama la o carte pe care am vazut-o vreodata in newsfeed desi cumpar carti atat online cat si offline, intru pe siteuri cu reviewuri la carti si asa mai departe. Ca sa fiu sincer targetarea reclamelor e mai buna pe masura ce te duci mai spre Vest. Cand sunt in Vest… Citește tot »

vali

DORU PELIVAN E DUMNEZEU!

Razvan Tataru Instructor

Doru PELIVAN m-a înșelat URMĂRIȚI dovada pe YOUTUBE în maxim 7 zile apare la fel și Lorand Soares SZASZ