fbpx

Femeile își schimbă obiceiurile de shopping după naștere

Ok, știam asta cu toții, dar nu știam ce schimbări au loc mai exact. E bine, acum că există și cercetări pe tema asta, suntem mai documentați. Un studiu realizat pe 1000 de femei înainte și după naștere a concluzionat că după naștere aproape 2 treimi dintre femei preferă să cumpere mai ales din magazinele online, datorită comodității. Are sens, e mai greu să umbli prin magazine cu un copil mic după tine.

Obiceiurile de shopping se schimbă atât în ceea ce privește hainele, cosmeticele cât și mașina familiei.

Poate că pare stupid, dar brandurile trebuie să țină cont de schimbările astea dacă vor să vândă mamelor, mai ales că 80% din deciziile de cumpărare în familie sunt luate de mame. Presupun că nouă bărbaților ne rămân doar deciziile legate de bere și gadgeturi, dacă e să credem cercetarea asta.

Oricum, cele mai interesante mi s-au părut schimbările ce apar după naștere în legătură cu preferințele femeilor pentru haine. Înainte de naștere pentru femei contează designul și gama de culori, după naștere ele sunt mai preocupate de comoditatea hainelor și de preț, iar sex-appeal-ul e pe ultimul loc. Doamnelor, păi se poate?

Avem mame printre cititori care să ne lumineze și pe noi dacă are dreptate studiul ăsta?

Recomandă

2 Comentarii

  1. Prima mea reactie la citirea titlului articolului a fost: hmm, oare ce obiceiuri de shopping aveam eu inainte sa ma nasc? :)).
    Asta pentru ca in cazul persoanelor care nu au trecut prin evenimentul acesta, cred ca acest “dupa nastere” nu e chiar in vocabularul uzual. Acum, s-ar putea sa fiu eu mai ciudata si oricum sunt cam cu capul in nori in dimineata asta, asa ca nu o sa te sfatuiesc sa redenumesti cu “isi schimba obiceiurile dupa ce devin mame”. Desi cred ca mai degraba faptul ca devin mame, si nu nasterea in sine le schimba aceste obiceiuri :).

  2. Din ce știu eu și în timpul sarcinii apar destule schimbări, dar ai și tu dreptate, copii influențează mult prioritățile și comportamentul de consum. 🙂

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *