fbpx

Presupun că a expirat clauza de exclusivitate cu Vodafone, din moment ce azi am văzut prima reclamă cu Ciobanul Ghiță la Telekom. Pe de o parte ideea e genială, au folosit un brand deja cunoscut de români, și reclama vine cu aluzii subtile legate de facturile mari la telefonie și cum e mai bine după ce te muți pe magenta.

De partea cealaltă s-ar putea ca mulți români să vadă doar fața lui Ghiță și să își amintească de Vodafone, asocierea a fost puternică și campaniile cu el au ținut vreo 2 ani. Vouă cum vi se par noile reclame cu Ghiță?

Poate doriți să revedeți și prima reclamă Vodafone cu Ghiță:

RECOMANDĂ
  • 75
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
7 comentarii. Tu ce părere ai?
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
Florin
Florin
10 februarie 2020 14:17

Telekom ‘ăsta nu se mai dă dus din România :))))
La câte probleme au(clienți nemulțumiți,reclamațiiAb. crescute) se încăpăținează să șteargă cu buretele peste toate astea și să viseze în continuare că ei au cea mai bună rețea/oferte.
Telekom chiar trăiește în bula lor :))))
Dacă ei cred că cu acest Ghiță Ciobanul au dat lovitura…se cam înșeală 😐

eBogdan
10 februarie 2020 14:24
Răspunde către  Florin

nimeni nu da lovitura cu o reclama si stiu si ei treaba asta..

Doc
Doc
10 februarie 2020 14:57

La câte bile negre au,o reclamă bună nu mai contează deloc.

Ayame Mimis
Ayame Mimis
10 februarie 2020 16:24

Ideea e bună. Și ăsta s-ar putea să fie un moment în care tot mai multe companii o să vâneze expirarea contractelor de exclusivitate ale micro-influencerilor ca să mai facă o campanie – două cu ei. Nimic rău până aici, ba chiar de apreciat inițiativa. Dar (pentru că mereu există și un dar) nu văd cu ce vin ei nou la toată campania asta. Am înțeles că păstrezi povestea ciobănașului și mergi mai departe cu ea, dar unde-i picătura aia de creativitate? Măcar un pachet de famile creat pe tipologia lui Ghiță ca să vedem un minim de implicare a… Citește tot »

7
0
Lasă un comentariux
()
x