Presupun că a expirat clauza de exclusivitate cu Vodafone, din moment ce azi am văzut prima reclamă cu Ciobanul Ghiță la Telekom. Pe de o parte ideea e genială, au folosit un brand deja cunoscut de români, și reclama vine cu aluzii subtile legate de facturile mari la telefonie și cum e mai bine după ce te muți pe magenta.
De partea cealaltă s-ar putea ca mulți români să vadă doar fața lui Ghiță și să își amintească de Vodafone, asocierea a fost puternică și campaniile cu el au ținut vreo 2 ani. Vouă cum vi se par noile reclame cu Ghiță?
Poate doriți să revedeți și prima reclamă Vodafone cu Ghiță:
Telekom ‘ăsta nu se mai dă dus din România :))))
La câte probleme au(clienți nemulțumiți,reclamațiiAb. crescute) se încăpăținează să șteargă cu buretele peste toate astea și să viseze în continuare că ei au cea mai bună rețea/oferte.
Telekom chiar trăiește în bula lor :))))
Dacă ei cred că cu acest Ghiță Ciobanul au dat lovitura…se cam înșeală 😐
nimeni nu da lovitura cu o reclama si stiu si ei treaba asta..
Nu cred că vor să dea lovitura, ci doar să atragă atenția. Da, au și bube, mai ales la partea de relații cu clienții, dar au și avantaje, sunt multe zone din țară unde internetul și telefonia merg cel mai bine prin ei, și Telekom știe asta. Ai mei folosesc Telekom deoarece restul firmelor nu s-au obosit să tragă fibră până la ei, și mai știu mulți în situația asta. Și nu stau într-un cătun izolat, ci aproape de oraș.
La câte bile negre au,o reclamă bună nu mai contează deloc.
Toți au bile negre, numai că noi suntem adesea influențați de cei din jur și avem impresia că Vodafone e nașpa, sau Orange, sau Digi, sau Telekom.. Uite de exemplu portările în 2019 la telefonie mobilă, oamenii se tot mută, Digi atrage deoarece sunt ieftini, dar restul au cifre apropiate:
Furnizorii de telefonie mobilă au reușit în anul 2019 să atragă prin portare 895.083 de utilizatori. Dintre aceștia, cei mai mulți au optat pentru rețeaua RCS & RDS – 337.784, în timp ce Orange a primit prin portare 170.528 de utilizatori, Telekom Romania Communications – 152.274, Vodafone – 137.385, iar Telekom Romania Mobile Communications – 97.086.
Numere de telefonie mobilă portate în 2019
RCS & RDS 337.784
Orange 170.528
Telekom Romania Communications 152.274
Vodafone 137.385
Telekom Romania Mobile Communications 97.086
https://www.ancom.ro/aproape-1-milion-de-numere-portate-n-anul-2019_6240
Ideea e bună. Și ăsta s-ar putea să fie un moment în care tot mai multe companii o să vâneze expirarea contractelor de exclusivitate ale micro-influencerilor ca să mai facă o campanie – două cu ei. Nimic rău până aici, ba chiar de apreciat inițiativa. Dar (pentru că mereu există și un dar) nu văd cu ce vin ei nou la toată campania asta.
Am înțeles că păstrezi povestea ciobănașului și mergi mai departe cu ea, dar unde-i picătura aia de creativitate? Măcar un pachet de famile creat pe tipologia lui Ghiță ca să vedem un minim de implicare a personajului în brand-ul Telekom. 🙁
Concluzia mea: idee faină, prelucrată pe repede înainte fără să fi fost mestecată prea mult de echipa/agenția de marketing.
Nu, e cu mantă, Ghiță a trecut pe Telekom pentru că sunt facturile mai mici la noi. Vom vedea peste 1 an dacă prinde.
Nu vad decat fata unui idiot sadea. Faptul ca face reclama anti ”ceilalti” ma indarjeste sa raman client la ”ceilalti”. Mi se face rau doar cand vad moaca ingalata a idiotului.
Stai un pic, consideri că cineva e idiot doar pentru că nu îți place fața lui? Asta spune multe despre tine..