Greșlile de txt atrag atenția

Hai că v-am atras atenția și eu, nu? Uite măi, Marius a greșit titlul articolului, ce prost. Nu chiar, cât timp greșeala din titlu v-a scos din starea obișnuită, v-a făcut să dați clic.

Ieri citeam presa online. De regulă ignor reclamele de pe site-uri, știți cum se spune că ochiul uman e antrenat să ocolească anumite zone. Numai că bannerul de mai jos, urât, cu greșeli gramaticale și culori aiurea, mi-a atras atenția, tocmai pentru că era urât și avea greșeli gramaticale în titlu.

copywriting

E o idee foarte deșteaptă să te folosești de greșelile gramaticale și de un design atât de urât încât iese din tipare pentru a atrage atenția. Dacă era același banner scris corect, cu niște culori complementare și atractive, cu siguranță treceam peste el fără să îl remarc.

Numai zic, uneori nu e nevoie să faci chestii extraordinare pentru a atrage atenția, e suficient să ieși puțin din tipare, să încalci regulile, să mergi contra curentului, să te diferențiezi de ceilalți.

Recomandă prietenilor!



7
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
trackback

[…] Publicitate din greșeli, o idee comentată de Marius. […]

Pavel
Vizitator

Depinde! Şi Romtelecom a încercat ceva de genul, la nivel mare, şi a cam eşuat, primind mai multe critici înainte de a se prinde de modul lor de a face reclamă.

somnulescu
Vizitator

Ca sa vezi, toti agramatii din liceele romanesti sunt de fapt genii 🙂

dorusupeala.ro
Vizitator

Nu, nu toți agramații sunt genii, dar unii agramați ajung copywriteri. Avem destule exemple de reclame de pe la noi făcute de tot felul de fandosiți și încrezute care au avut noroc la networking, deși au citit maxim trei cărți.

Gabriel
Vizitator

S-au folosit de psihologia inversa pentru asta pentru ca deja s-a invatat lumea cu reclamele frumoase, care sa iti ia ochii, si nu mai dau click pe ele. =)