fbpx

E plin internetul de aplicații online și pluginuri care îți afișează pop-up-uri pe site, pentru a încuraja oamenii să se aboneze la newslettere sau să îți dea Like pe Facebook, gratuite sau pe bani. Din păcate puține chiar convertesc, ori pentru că designul e slab, ori pentru că pop-up-urile apar imediat ce intri pe site și alungă vizitatorii. Hello Bar chiar funcționează.

Într-o perioadă foloseam Sumome pentru a afișa pe blog un pop-up cu abonarea la emailuri o dată pe lună, celor care nu se abonaseră deja. Sumome a scos integrarea directă cu Mailchimp pentru newslettere din varianta gratuită, dar am testat Hello Bar, o aplicație online ușor de instalat care are inclusiv modul dedicat WordPress, utilă pentru a încuraja oamenii să îți dea Like sau să se înscrie la emailuri, să vadă diferite promoții etc.

Varianta gratuită afișează și o reclamă pentru serviciul lor la final, dar mi se pare un schimb corect. Partea cea mai faină la Hello Bar e modul smart care detectează clipa când un vizitator vrea să plece de pe site și afișează mesajul tău (pop-up, slider, page takeover), și chestia asta e chiar ok, nu mai enervezi oamenii cu mesaje la 3 secunde după ce au intrat pe site, când ei nici măcar nu au apucat să citească articolul, totul e mai intuitiv.

Rezultate în ultima lună? Cam 1,1% rată de conversie, deci la 1000 de vizitatori pe blog 10 dau Like și paginii de Facebook, după ce afișez un page takeover. Mult peste conversia oferită de un pop-up clasic.

Voi știți altă aplicație mai faină care să facă asta?

5 Comentarii

  1. Interesant!

    Am folosit si eu SumoMe dar am renuntat de ceva timp la el. Am pus alt plugin dar nu prea sunt multumita de el.

    O sa incerc si recomandarea ta si revin cu impresii dupa ce il testez.

    Multumesc!

Lasă un comentariu