fbpx

Împreună

Impreună suntem mai puternici e mesajul campaniei Vodafone care a fost promovată online în ultima perioadă prin 2 teasing-uri. Eu credeam că e ceva legat de un alt proiect social ce urmează să fie realizat, dar e mult mai mult. M-am uitat la spot și mi-au plăcut cuvintele spuse de Victor Rebengiuc, idea din spatele campaniei și coloana sonoră. Merită să vă uitați, nu vi se vinde nimic.

Eram curios să văd primele reacții online și m-am uitat puțin pe comentariile de pe Youtube și cele apărute pe Facebook după lansarea spotului. 80% erau pozitive, felicitau Vodafone, 20% neutre sau critice. Asta deși campania și spotul nu încearcă să promoveze o nouă ofertă, ci doar să transmită un mesaj, e o campanie prin care Vodafone marchează trecerea la nivelul următor și își exprimă clar dorința de a fi alături de oameni, comunități, de a sprijini acțiunile bune din societatea noastră, indiferent că e vorba de sănătate, caritate, sport, educație sau cultură, zone în care compania s-a implicat deja puternic.

Să recunoaștem, ne regăsim în imaginile din clip, în situațiile prezentate. Suntem noi acolo, e familia noastră, sunt prietenii și cei pe care îi cunoaștem. Pentru că știe cum să se poziționeze, pentru că simte trăirile și frământările românilor, pentru că știe cum să le exprime, Vodafone are nota 10. În continuare rămâne de văzut cum va continua compania să se implice în societatea noastră pentru a se ține de cuvânt, pentru ca Împreună suntem mai puternici să nu rămână doar un slogan de campanie, ci să devină un crez.

Vouă cum vi se pare spotul? Sunteți de acord că a venit exact când trebuia?

Recomandă

8 Comentarii

  1. Nu știu dacă a venit exact când trebuia dar mesajul transmis este unul puternic și coerent. Nota 10 pentru Vodafone și de la mine.

  2. Dupa 2 ani de la lansare stau acuma si ma gandesc daca Manifest – Chirila a fost realizat de Mccann sau cei de la Mccann s-au inspirat din Manifest pentru acest spot. Cu toate acestea cred ca vocea lui Chirila pe astfel de mesaje este mult mai de impact.

  3. Asta pt ca Tudor e altfel apreciat de generatiile mai noi, care au crescut cu muzica si mesajele transmise de el. Care stiu cine e! 🙂 Victor Rebenciuc nu are aceeasi popularitate. Din pacate.

    Cred ca mesajul poate deveni viral cu usurinta..

  4. Eu sunt marcat de curajul avut de Vodafone sa numeasca principalele probleme ale societatii. Pentru o companie la acest nivel este un pas important sa nu ne mai prefacem ca totul este in regula. Mai mult cifrele comunicate au aratat ca vor sa aseze treaba asa cum o fac cu succes si in alte tari. Cred ca suntem la momentul unei schimbari de tratament. Incepem sa devenim o tara si pentru ei.
    Sper sa faca din ce in ce mai mult pe aceasta tema. Sa amintesc si de Fundatia Vodafone care este tot mai vizibila pe partea de CSR.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *