Inbound marketing pe înțelesul tuturor

Articolul ăsta e atât pentru mine cât și pentru voi, ca să nu uit. Dacă sunteți interesați de construirea unei prezențe solide online, de o strategie viabilă pentru a crește vânzările folosind internetul trebuie să plecați de la crearea de conținut pentru site și pentru blog, promovarea lui în rețelele sociale și implicarea în conversațiile cu fanii, optimizarea site-ului pentru cuvintele cheie folosite frecvent de clienți, conversia traficului de pe site în lead-uri și a lead-urilor în clienți. După aceea măsurați totul, vedeți ce a mers bine și o luați de la capăt.

Pare simplu, nu?

Un infografic care valorează cât 1000 de cuvinte și explică pașii:


De aici.

Recomandă prietenilor!



4
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
trackback

RT @mariussescu: Inbound marketing pe înțelesul tuturor http://t.co/UFYJtPC0

trackback

Inbound marketing pe înțelesul tuturor http://t.co/rVuodjEl via @mariussescu

trackback

[…] e mai util decat link building-ul, Un brand nu trebuie sa fie prezent pe toate retelele sociale, Inbound marketing pe intelesul tuturor | Manafu: Ce este content marketing (articol deja vechi, dovada ca in Romania nu este un trend […]

trackback

[…] Da, avantajul cel mai important al content marketingului e generarea de trafic constant pentru afacerea proprie, pe când o campanie generează trafic de regulă doar în perioada derulării ei. O prezentare interesantă pe tema marketingului prin conținut, plus un infografic. […]