fbpx

A apărut un studiu despre influența în social media, mai pe scurt ce îi face pe oameni să cumpere produsele și serviciile recomandate de diverși influenceri.

Surpriza nu e deloc mare, cel mai important este ca oamenii să aibă încredere în ce recomandă influencerul. În rest rămâne cum am stabilit, mulți influenceri vor rămâne fără încrederea urmăritorilor, pentru că fac recomandări proaste, se asociază cu branduri greșite, nu au habar despre ce vorbesc sau devin aroganți.

„În urma realizării studiului BAR am aflat atributul–cheie care stă la baza unei industrii de milioane de euro în întreagă lume. Încrederea! Gradul de încredere al comunității în influencer determină decizia de achiziție, dar și schimbarea comportamentului,” completează Paul Acatrini, Managing Partner & Research Director Cult Market Research.

Sunt și niște nuanțe legate de încredere, tinerii și adulți zic că e mai important ca influencerii să fie transparenți, adolescenții preferă ca vedetele online să fie de gașcă.

În funcție de domeniul de interes și de vârstă urmăritorilor, încrederea se construiește și înseamnă un lucru diferit:

  • Pentru generațiile X și Y active în zona de parenting, încrederea semnifică transparență, expertiză în domeniu, stabilitate și consecvență.

  • Pentru comunitățile urmăritorilor generației Z, încrederea înseamnă capacitatea de fi abordabil și de a crea conținut original.

Voi ce v-ați mai cumpărat la recomandarea influencerilor?

5 Comentarii

  1. ultima chestie cumparata dupa ce am vazut-o recomandata de cineva popular pe internet a fost perechea de casti recomandata de tine

  2. Pingback: Știri #69 - Lumea SEO PPC

Lasă un comentariu