fbpx

Ziceam încă de anul trecut că vor veni grele pentru influencerii de carton deoarece brandurile s-au săturat de campanii de dragul campaniilor și au început să ceară rezultate concrete. Atunci încă nu era pandemie, bugetele de marketing erau mari.

Anul ăsta brandurile au cheltuit și mai puțini bani aiurea, și o chestie interesantă este că unele campanii au început să folosească direct influenceri virtuali, personaje create pe calculator, dar care sunt urmărite de sute sau milioane de persoane, cum e cazul ultimei campanii realizate de IKEA în Japonia, unde au lucrat cu IMMA, un influencer virtual cu 260.000 de urmăritori reali pe Instagram.

Uitați-vă un pic la reclama de mai jos.

Cum a scris și Victor Kapra în newsletterul lui (pe care vi-l recomand călduros), tinerilor nu le pasă prea mult dacă o vedetă e reală sau nu. Tot în Japonia Hatsune Miku e o vedetă pop foarte apreciată încă din 2007, doar că și ea e creată pe calculator, iar vocea ei e generată de un program.

Mai nou în Japonia au apărut inclusiv vloggeri virtuali. E o lume nouă, și pe măsură ce granița între real și virtual devine tot mai subțire, apar schimbări mari în societate.

În alte știri, cred că astfel de campanii le vor intrista și mai mult pe fashionistele cu aere de vedete – să afle nu doar că un brand a ales să lucreze cu alt influencer, ci mai ales că acel influencer nu există. 🙂

RECOMANDĂ
  • 65
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
4 comentarii. Tu ce părere ai?
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
trackback

[…] Știați că există influenceri virtuali? Și că mai multe branduri își fac reclamă prin ei? (sursa: mariussescu.ro) […]

Alexandra
28 septembrie 2020 08:35

Consider ca este o idee foarte buna insa, o data cu acest lucru va disparea si empatia si acea caldura specific umana. Practic se va urmari mai mult sa se trageteze produsele si serviciile catre persoane mai interesate sa achitioneze aspect pozitiv iarasi. Cu siguranta acesti influenceri virtuali vor avea mai mult succes la inceput in randul tinerilor dar nu stiu cat de mult se vor indupleca oamenii de afaceri mai traditionalisti si mai in varsta in acest sens.

Bogdan
29 septembrie 2020 12:55

Simone (ma refer la star-ul din filmul cu acelasi nume) a devenit realitate!?!

4
0
Lasă un comentariux
()
x