Vin vremuri grele pentru influenceri

Știu că e la modă acum pentru branduri să facă campanii cu influenceri, dar sunt și mulți oameni ce se autointitulează influenceri doar pentru a cerși diverse chestii de la companii, de la concedii până la gadgeturi sau chiar… înghețată gratis. Și toată nebunia asta determină multe branduri, mai ales afacerile mici, să răspundă înapoi. De exemplu tipul care are un camion de înghețată în Los Angeles și a anunțat pe Instagram că influencerii care mai vin să cerșească înghețată vor plăti dublu pentru ea, 8 dolari în loc de 4.

The Guardian a detaliat toată povestea, poza de mai sus a devenit virală după ce Joe Nicchi, propietarul camionului cu înghețată, s-a săturat de toți cei care veneau să cerșească înghețată în schimbul postării unei poze cu înghețata pe conturile lor.

Logica lui e fix ca a mea, când le răspundeam brandurilor care îmi cereau să scriu moca pe blog despre produsele lor: copiii mei au nevoie de mâncare, care costă bani.

E adevărat, sunt și influenceri care chiar livrează valoare, pot ajuta brandurile să vândă mai multe produse sau servicii, să ajungă la publicul lor, dar nu o să vezi influencerii ăștia ce chiar livrează cerșind atenție sau cadouri, de regulă merg brandurile la ei și le propun colaborări, pe bani buni.

Zic că vin grele pentru influenceri tocmai pentru că și companiile încep să se sature de ideea asta, hai să ne promovăm prin social media for fun, și încep să ceară rezultate concrete, nu doar expunere și reach, Și toți cei care se autointitulează influenceri strică un lucru bun, cu disperarea lor.

Recomandă prietenilor!



2
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Doc
Vizitator
Doc

Deci.Vremea pomenilor a început să apunā