fbpx

Influența influencerilor

În goana după notorietate, clienți și vânzări, multe branduri stabilesc relații de colaborare cu influencerii din online care să îi ajute în promovarea produselor proprii. Că e vorba de oferirea unor produse cadou, a altor avantaje sau chiar bani, scopul este același, popularizarea brandului și creșterea vânzărilor.

Totuși, se pare că pe termen lung pentru un brand o strategie mult mai eficientă este transformarea clienților fideli, mulțumiți, în avocați ai brandului, care să recomand produsele și serviciile din proprie inițiativă. Asta deoarece suntem mai înclinați să avem încredere în clienți care folosesc deja produsele unui brand și sunt mulțumiți de ele.

Personal cred că cea mai bună combinație pentru un brand este să găsească influenceri (bloggeri, oameni activi pe Facebook, Twitter, alte rețele, un fel de vedete online) care sunt deja clienți ai brandului și îl recomandă prietenilor.

Bonus, un infografic care analizează influencerii și avocații de brand.

influencerii

Sursa: www.convinceandconvert.com

Voi cine credeți că sunt mai eficienți, influencerii sau avocații de brand?

Recomandă

Un comentariu

  1. Dificil de dat cu parerea, ca incredere clar clientii ce recomanda mai departe prietenilor si cunostintelor, in schimb ca si reach, influencerii au o audienta mai mare. Intrebarea este cati dintre cei “influentati” ajung efectiv sa si cumpere, si pentru o categorie si pentru cealalta. Eu unul prefer sa intreb cunostintele si prietenii de obicei, dar daca e vorba de un produs pe care nu l-a cumparat nimeni din cercurile mele de cunostinte, sau un produs mai specializat, ma uit si pe forum-uri si bloguri de specialitate. Ma gandesc prin urmare ca depinde si de categoria de produse respectiv servicii.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *