Știu că am și studenți la marketing și comunicare printre cititori, și evenimentul ăsta sigur e de interes pentru voi. Congresul Naţional al Studenţilor la Comunicare are loc între 23 şi 24 aprilie 2015, deci joia și vinerea viitoare, în București. Este o ocazie foarte utilă dacă vreți să aflați mai multe despre cum se lucrează în agențiile de publicitate și PR, în departamentele mari de marketing și să interacționați cu oamenii din spatele campaniilor din online și offline.
Lista cu speakeri, detalii despre workshop-uri.
Evenimentul este alcătuit dintr-o serie de conferințe menite să ofere studenților informații esențiale despre Storyscaping. Conferințele vor fi completate de studii de caz relevante, care vor exemplifica strategiile create și implementate de branduri.
Pe lângă conferințe și studii de caz, în cadrul CNSC vor avea loc și workshopuri tematice care vor ajuta studenții să facă trecerea de la partea teoretică a Storyscapingului la cea practică.
Storyscapingul reprezintă un concept care se bazează pe crearea unei poveşti de brand şi utilizarea ei într-un marketing de tip 360 grade. Strategia implică crearea unor poveşti care sa îi aducă pe consumatori mai aproape de valorile brandului, cu care ei reuşesc în acest fel să interacţioneze şi să formeze o relaţie pe termen lung.
Biletul e 50 de lei, nu mi se pare o sumă mare pentru 2 zile, dar eu vă dau și o invitație pe blog printr-un mic concurs, e suficient să lăsați un comentariu pe blog până sâmbătă inclusiv, cu răspunsul la intrebarea Care este povestea de brand care te-a impresionat cel mai mult? Cel mai interesant răspuns câștigă, duminică fac un update, comentați cu o adresă de email validă.