Ești blogger și vrei să ajungi la branduri, să participi la campanii, să primești produse în teste, să intri în vizorul companiilor care derulează campanii în social media? Vrei să treci la nivelul următor, să devii blogger profesionist? Atunci trebuie să citești articolul ăsta.
Toamna se numără conferințele în majoritatea domeniilor, iar marketingul se încadrează și el cu brio în trend. De la începutul lui septembrie am aflat de mai multe evenimente pentru oamenii de marketing, iar una dintre cele mai interesante se anunță a fi Leaders in Marketing, o conferinţă ce are loc pe 18 octombrie la Willbrook Platinum Convention Center în București.
Speakerii sunt în mare parte străini, deci sunt șanse mari să avem parte de o conferință cu prezentări diferite față de subiectele abordate de obicei la noi. Dacă vă învârtiți prin domeniu nume ca Tim McChesney, Kate Hamilton, Tim Walters sau Bogdana Butnar (da, sunt și români printre ei) vă spun cu siguranță ceva, aveți aici mai multe detalii despre speakeri.
O parte din temele abordate: digital marketing, măsurare ROI, branding, social media, personal branding. Lucrurile despre care se discută în prezent cam peste tot, dar sper eu că vor fi idei noi față de ceea ce auzim de obicei la conferințele din .ro.
Până pe 15 septembrie mai sunt disponibile biletele early bird. Da, accesul nu e chiar ieftin, dar nici speakerii nu sunt oameni la care poți ajunge prea ușor în mod normal pentru a primi informații. Dacă lucrați în marketing la o companie medie sau mare întrebați-vă șefii dacă mai sunt bani din bugetul pentru conferințe și traininguri.
Ce e interesant este că organizatorii au pus la download câteva materiale gratuite : Going for growth de Paul J.R Renaud, The 5th way de Paul Garrison. Trebuie doar să vă îregistrați pentru a primi materialele în format electronic.
În plus, având în vedere că vor fi multe discuții despre marketingul online, organizatorii au creat și un material special pentru bloggeri, care poate fi foarte util bloggerilor ce se află la început de drum și vor să stabilească o relație cu brandurile. A fost trimis către câțiva bloggeri printre care și eu, mi-a plăcut cum a fost realizat și îl puteți citi integral mai jos.
Cum inițiezi o relație de parteneriat cu un brand
- Pregătește‐ți o prezentare profesională
- Media Kit‐ul
- Alegerea brandului potrivit
- Cum contactezi brandurile?
- Cum scrii o propunere de parteneriat?
- Elementele unei propuneri de parteneriat
- Agențiile specializate
Suna foarte interesant…
Am luat notite din slideuri si am urmatoarele intrebari:
1. Ce inseamna ranking? La ce se refera, mai exact?
2. Care e diferenta dintre trafic si ranking?
3. Ce inseamna rate card?
4. Scrie ca media kit e un fel de CV. Stiam ca CV-ul nu trebuie sa depaseasca 2 pagini. Daca cineva are groaznic de multe realizari, le selecteaza pe 2-3 mai importante. E valabil si pentru media kit?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri 🙂
Ranking – poziția site-ului în motoarele de căutare. Trafic – numărul de vizitatori/afișări pe blog.
Rate card – sumele percepute pentru diferitele tipuri de reclame care le poți insera pe blog, eventual cu discounturi pt volum.
Media Kit – prezentarea blogului tău, a elementelor care îl definesc, date despre trafic, a campaniilor în care a participat sau alte realizări importante, premii primite etc.
Cum pot afla rankingul unui blog? Am inteles ce e, dar nu stiu cum il pot afla.