fbpx

Marketing viral cu Blendtec

În 2006, când George Wright a fost angajat la Blendtec ca director de marketing, a constatat că bugetul de promovare era redus. Totuși, el a crescut vânzările companiei cu 700% în următorii doi ani, creând clipurile virale din seria “Will it Blend?” De unde a început totul? Norocul lui a fost că Tom Dickson, fondatorul Blendtec, testa produsele băgând bucăți de lemn în blendere, și așa i-a venit ideea de folosi și alte gadgeturi pentru teste, iar clipurile încă generează milioane de vizualizări pe Youtube.

Apropo, dacă vă întrebați cât de rezistent e Amazon Echo, aveți un test mai jos. 🙂

Recomandă

2 Comentarii

  1. Un exemplu cat se poate bun pentru carcotasii care spun ca fara un buget mare sau foarte mare nu poti sa faci promovare. Iata ca se poate!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *