fbpx

În 2006, când George Wright a fost angajat la Blendtec ca director de marketing, a constatat că bugetul de promovare era redus. Totuși, el a crescut vânzările companiei cu 700% în următorii doi ani, creând clipurile virale din seria “Will it Blend?” De unde a început totul? Norocul lui a fost că Tom Dickson, fondatorul Blendtec, testa produsele băgând bucăți de lemn în blendere, și așa i-a venit ideea de folosi și alte gadgeturi pentru teste, iar clipurile încă generează milioane de vizualizări pe Youtube.

Apropo, dacă vă întrebați cât de rezistent e Amazon Echo, aveți un test mai jos. 🙂

RECOMANDĂ
  • 24
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
2 comentarii. Tu ce părere ai?
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
3Dart Studio
3Dart Studio
16 august 2018 13:19

Un exemplu cat se poate bun pentru carcotasii care spun ca fara un buget mare sau foarte mare nu poti sa faci promovare. Iata ca se poate!

2
0
Lasă un comentariux
()
x