Marketing viral cu Blendtec

În 2006, când George Wright a fost angajat la Blendtec ca director de marketing, a constatat că bugetul de promovare era redus. Totuși, el a crescut vânzările companiei cu 700% în următorii doi ani, creând clipurile virale din seria “Will it Blend?” De unde a început totul? Norocul lui a fost că Tom Dickson, fondatorul Blendtec, testa produsele băgând bucăți de lemn în blendere, și așa i-a venit ideea de folosi și alte gadgeturi pentru teste, iar clipurile încă generează milioane de vizualizări pe Youtube.

Apropo, dacă vă întrebați cât de rezistent e Amazon Echo, aveți un test mai jos. 🙂

Recomandă prietenilor!



2
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
3Dart Studio
Vizitator
3Dart Studio

Un exemplu cat se poate bun pentru carcotasii care spun ca fara un buget mare sau foarte mare nu poti sa faci promovare. Iata ca se poate!