fbpx

Prima regulă pentru ca marketingul să funcționeze – să ai un produs bun

Mă uitam la o chestie, e mult mai ușor să vorbești despre cum faci inovație în marketing după ce ți-ai pus la punct bucătăria internă, după ce știi că ai produse și servicii ok, utile pentru clienți. Asta apropo de declarația celor de la BT – Când marketingul se face în timp real, cu 4-5 campanii pe zi, trebuie să înțelegi trendurile, să folosești influenceri, să fii la cele mai cool evenimente, spune Sergiu Mircea, Director Marketing și Comunicare al Băncii Transilvania. Totul pentru a face produsele și serviciile bancare “fashionable”.

Cei de la BT au produse și servicii bune acum. Erau în urmă, dar au inovat puternic, aplicația de mobil e ok, au servicii utile și pentru firme, chiar și eu i-am recomandat, și am un cont personal la ei. De asta ei vorbesc acum de influenceri, evenimente cool, cum faci marketingul fashionable, pentru că știu că problemele principale au fost rezolvate.

Asta nu înțeleg mulți antreprenori și proprietari de afaceri, că marketingul nu face miracole. Dacă ai produse și servicii ok campaniile de marketing te ajută să atragi clienți noi, să vinzi mai bine, să transmiți o imagine pozitivă clienților, să devii mai atractiv. Dacă produsul și serviciul e prost poți să faci câte campanii vrei, tot nu vei avea succes.

Și nu în ultimul rând, referitor la mediile care funcționează. Influencerii, evenimentele, urmăritul trendurilor sunt bune, dacă ai buget pentru ele.

Dacă ești o companie mare cu buget de zeci de mii de euro lunar îți permiți să aloci 10% pentru experimente, pentru a testa aplicații noi, a încerca ceva cu influenceri. Dacă ai bugetul limitat și trebuie să generezi vânzări rapide te axezi pe campaniile ce generează conversii, că tu trebuie să vinzi, să supraviețuiești, abia când ești pe creștere începi să te gândești și la celelalte căsuțe de bifat, cu notorietatea brandului și prezența pe toate gardurile.

Recomandă

2 Comentarii

  1. Sunt multumit de cei de la BT per ansamblu. Totusi, la ultimul update la Android 10 le-a picat aplicatia. Pur si simplu nu se mai deschidea. Am asteptam 1, 2, 3 zile. Ma asteptam sa trimita un update la aplicatie…nimic. Am sunat, ca sa imi spuna ca au o gramada de clienti in situatia asta si ca trebuie sa mai astept update-ul sau sa dezinstalez si sa instalez din nou (la unii a mers asa).

    La cazuri din astea ar trebui sa reactionezi cat mai repede, eu zic ca 3 zile e destul.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *