fbpx

Am întrebat 1000 de consumatori ce părere au despre influenceri

La un eveniment organizat de PR Week pe tema influencer marketing au fost prezentate și concluziile unui studiu realizat pe 1000 de consumatori. Deloc surprinzător, oamenii obișnuiți apreciază cel mai mult vedetele online care sunt autentice și spun adevărul. Cu alte cuvinte, degeaba te lauzi pe net că ai o viață fabuloasă dacă în realitate ești muritor de foame, și degeaba încerci să pari o persoană bună dacă nu ești una și offline. Keep it real.

Bonus, influencerii nu mai vor să fie denumiți influenceri, deja e considerat un cuvânt murdar. Prin același proces a trecut și termenul de blogger acum câțiva ani, când prea mulți oameni își instalau un WordPress doar ca să arunce în eter cu mizerii.

Trei la mână, tinerii și adolescenți nu mai vor să fie fotbaliști, muzicieni, toți se visează acum vloggeri pe Youtube sau staruri pe TikTok ori Twich. Săracii, distracția asta ține până când trebuie să plătească facturile singuri. 1 la 1 milion se descurcă pe cont propriu. Nu de alta, înțeleg să îți încurajezi copilul să își urmeze visurile, internetul e fain, dar după ce copilul trece de 25 de ani poate să fie influencer pe banii lui zic. 🙂

Și mi-a plăcut cel mai mult asta: influencerii simt că au ajuns să fie tratați ca un alt canal de marketing. Oare nu e și vina lor, că mulți au acceptat toate campaniile propuse de branduri, indiferent că ei aveau sau nu legătură cu produsul promovat?

Recomandă

2 Comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *