Mituri din advertising distruse – The Golden Age of Bullshit

Mai jos e o înregistrare a unei prezentări realizate de Bob Hoffman la Advertising Week Europe 2014, despre miturile din advertising apărute de-a lungul timpului și predicții false.

Lumea se uită în continuare la televiziunea clasică, nu cea online (în State), TIVO nu a scăzut numărul de telespectatori care urmăresc canalele TV live, iar social media marketing-ul nu a influențat negativ advertisingul tradițional. Și mai sunt… Clipul e destul de lung, dar merită să vă uitați dacă lucrați în marketing, advertising sau online în general. Te aduce puțin cu picioarele pe pământ.

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
2 Comentarii
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
Constantin Ferseta

Marius, mersi frumos pentru acest filmulet. M-am uitat la tot si acum il trimitem la clientii nostri, sa invete si ei.

Weekend frumos!