Nike avea nevoie de campania cu Colin Kaepernick

Sloganul Nike, Just do It, a împlinit 30 de ani, ocazie cu care brandul a lansat o campanie aniversară, a cărei figură centrală e Colin Kaepernick,  fotbalistul american care a stârnit multe controverse în State pentru protestele sale împotriva discriminării rasiale, totul începând când a îngenuncheat în timpul imnului, înaintea meciurilor din sezonul 2016. Eu cred că Nike avea nevoie de campania asta, prea au mers la sigur în ultimii ani, și trebuiau să facă ceva inedit.

Am citit multe opinii cum că Nike a greșit prin asocierea cu el, că uite ce reacții violente au americanii la asocierea Nike cu sportivul, ard pantofii sport și hainele brandului, echipamente pentru care deja au plătit, în semn de protest. Asta ca să vedeți cât de inteligenți sunt unii, he he, protestează arzând chestii pentru care au muncit și plătit deja.

Ce voiam să zic este că eu cred că Nike va ieși mult câștigată din toată campania asta. Sigur, americanii bogați vor protesta, îl văd pe Kaepernick ca fiind un tip de culoare care nu respectă steagul și valorile americane, bla bla, e controversat, dar realitatea este că minoritățile, clasa de mijloc și chiar cei săraci vor aprecia mesajul campaniei, iar Nike va câștiga clienți noi pe termen lung.

Plus că reclama va prinde bine și prin Europa de Est, am văzut-o și pe Facebook-ul de la noi circulând intens. E despre lupta împotriva sistemului, despre curaj, despre cei mici care îi înving pe cei mari. Ne plac poveștile astea, nu?

“Believe in something. Even if it means sacrificing everything.”

Recomandă prietenilor!



Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
Notify of