Nu credeam că o să văd așa de curând în România o etichetă a unui vin updatată pentru a cuprinde elemente moderne de promovovare. Totuși, cea de la Cramele Recaș mi-a plăcut. Au trimitere către pagina de Facebook care văd că e activă, cod QR cu informații suplimentare, ba chiar și o adresă de email pentru a primi feedback de la clienți. Un vin cu adevărat 2.0, deschis către clienți, aș spune.
Sunt lucruri mici, ușor de inclus pe etichetă, dar care pot ajuta la convertirea unui client ocazional într-unul fidel. E păcat că sunt mulți producători care nu văd dincolo de etichetă și ignoră posibilitatea de a o folosi ca un vehicul de promovare și fidelizare.
Codurile QR incep sa fie din in ce mai utilizate si la noi in tara. In curand le vom gasi pe din ce in ce mai multe produse. Acest lucru este posibil totodata si cu cresterea numarului de Smartphonuri de pe piata din RO.
Din ce magazin ai cumpărat vinul ?
Eram la un eveniment, deci nu am nici cea mai mică idee.
Eticheta ca eticheta dar conţinutul? Cum era conţinutul? Că degeaba are o etichetă cu toate elementele lor de identificare dacă după primul pahar nu l-aş mai bea şi pe-al doilea.
@Lucian – te rog, când vine vorba de conținut nu discut de pahare, ci de sticle. Și da, era foarte băubil.