Online-ul, in 2008-3% din bugetele de publicitate. In 2009 cat?

Hmm, toti experti in online nu se mai ingramadesc sa arunce cu cifre, cu procente, cu cresteri fabuloase, cand vine vorba de publicitatea online in 2009, desi acum cateva luni se bateau cu caramida in piept! In schimb apar declaratii prudente, evazive, despre focusarea pe interactivitate si proiecte speciale, generated content, dezvoltarea produselor strategice, eficienta si relevanta proiectelor existente, cresterea randamentului, CPM, CPC, etc.

Proiectele speciale, orientarea catre servicii, internalizarea vanzarilor de publicitate, antreprenoriatul, achizitiile – chiar si de bloguri – sunt principalele miscari strategice adoptate de jucatorii de pe piata online in 2008. Pe fondul crizei, batalia va fi mult mai dura anul viitor, cand eficienta va fi principala arma a invingatorilor.
Link

Curios, dar eu stiam doar de un blog vandut anul asta, monden.info. Nu mai stiu sa numar corect? Observ deasemenea in articol declaratiile unor spammeri de meserie, alaturi de adevaratii profesionisti in online. Probabil conteaza cati bani faci, nu si cum ii faci!

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
0 Comentarii
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile